• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Axioria1

Kikar in i tråden titt som tätt för att se hur de går för er. Hoppas de blir många plus i september. ????

Själv väntar jag på ÄL. Är drygt en vecka kvar... Men vi ska åka utomlands på söndag så tiden kommet nog gå fort! Ska bli så gött att få lite sol på nosen och kunna bada och äta god mat. Känns tyvärr som sommaren är slut i Sverige för denna gång. ????

Enligt min app är det ÄL sön den 28 aug. Tänkte börja ta ägglossningstest i mitten av nästa vecka då då min cykel kan variera lite.

• Anonym (Augusti)

Hej!

Kan jag hoppa in här? Har BIM 26 augusti men hittade ingen augusti tråd där jag kunde vara anonym

• Zora

Smyger in här, tror BIM kommer bli början på september om nu ÄL behagar dyka upp någongång..

• lisohl

Hoppar in här jag också då mensen kom idag. De senaste tre månaderna har cykeln blivit längre för varje månad, surt! Bim är nu 19 september. Det blir tredje försöket på andra barnet. Har låga förväntningar på denna månad då jag tror mannen kommer vara bortrest under äl, men vi får väl se.

• Anonym (Augusti)

Tack

Hur långt efter ägglossning börjar ni testa, jag har svårt att hålla mig fram till BIM men är bara på äl+6 idag

• happylife
    MeAndMyself skrev 2016-08-19 09:41:48 följande:

Min mens har varit lite oregelbunden (plus minus 5 dagar) men räknar jag på min förra som var på 30 dagar så skulle min ägglossning varit igår.

Vi får väll fortsätta ha sex varje dag en vecka till ifall helt enkelt.. Vad gör lite skavsår när man vill ha ett plus haha! Är bara mest orolig att jag inte haft nån ägglossning alls, att min kropp inte fungerar. Första gången med ägglossningstester efter 6 försök att få ett plus..

Men man borde väll inte få mens om man inte haft ägglossning!?

Haha ja du, skavsår hör till!
    Man kan tydligen ha mens utan ägglossning vad jag har hört...
    Men sen kan de ju ta upp till ett år att bli gravid så behöver ju verkligen inte va att du inte ägglossar!
Svar på tråden Bim september