• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Anonym (A)

Men ÄL +6 då är de ju snart dags att börja testa! ?

• Anonym (Augusti)
    Anonym (A) skrev 2016-08-19 18:58:38 följande:

Men ÄL +6 då är de ju snart dags att börja testa! ?

Men när är det tid att börja då tro? Har bara ett test hemma så jag tänkte vänta men det är svååååårt ;)
  • m12345

Jag blir tokig snart, har testat med ÄL-stickor snart två veckor men inget utslag utan bara ett svagt teststreck 2-3 dagar. Enligt min app skulle jag haft ÄL 14 aug. Det står att man inte ska dricka 2 timmar innan test, hur känsliga är de? Jag har försökt hålla detta men dricker mycket dagtid. Slutade med mini-piller i Juni så känner inte kroppen

• Anonym (Augusti)
    m12345 skrev 2016-08-20 07:26:27 följande:

Jag blir tokig snart, har testat med ÄL-stickor snart två veckor men inget utslag utan bara ett svagt teststreck 2-3 dagar. Enligt min app skulle jag haft ÄL 14 aug. Det står att man inte ska dricka 2 timmar innan test, hur känsliga är de? Jag har försökt hålla detta men dricker mycket dagtid. Slutade med mini-piller i Juni så känner inte kroppen

• Anonym (Augusti)

Skit telefon (eller klumpiga fingrar) skulle iaf skriva till dig m12345

Jag tycker äl tester är svåra, känner du av din äl i övrigt? (äl värk ect)

• m12345

[quote=76898043][quote-nick]Anonym (Augusti) skrev 2016-08-20 07:38:22 följande:[/quote-nick][/quote]

I juli hade jag ömma bröst 2-3 dagar, tänker att det kan ha varit då jag hade ÄL. När man ätit piller länge har man ju dålig koll. Har blivit gravid 2 ggr men då båda direkt när jag slutat med piller så kände aldrig symptom.

• stellanocte
    misslina skrev 2016-08-18 20:00:12 följande:
    Dessa brukar jag få några dagar innan så fortsätt testa ;)
    Fick ÄL-flytningar i torsdags och har testat sedan i söndags. Inget plus än. Börjar ge upp lite men ska fortsätta testa 2-3 dagar till. 
  • Anonym (Augusti)

Jag har många gånger känt av ägglossning trots negativt äl test, värk i äggstocken, ökad sexlust, äl sekret ect.

Är det fler med den erfarenheten? Känns inte som dom är så tillförlitliga?

• Cfmilla

Hmmm funderar på om äl kom tidigare cd14 ist för cd20 ... Tempen hade stigit idag och igår tyckte jag att det var äl sekret. Som tur är lyckades vi få till det igår och i morse. Spännande!

Svar på tråden Bim september