• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • stellanocte

I dag fick jag äntligen min glada gubbe på ÄL-testet. Blev så glad att man hade kunnat tro att jag hade fått ett positivt graviditetstest, haha.

Tack misslina som tipsade om att jag skulle fortsätta testa även efter att ÄL-symptomen hade slutat. 

• småvildingar

Välkommen alla nya! Kul att ni hittat hit! :D

Jag är lite fundersam. Min kurva på NC är lite hullerombuller och ÄL är fortfarande inte utsatt. Jag hade tydliga ÄL-flytningar i torsdags, lååååånga broar och väldigt äggvita likt, så jag vet inte riktigt vad jag skall tro. Jaja. Det visar sig sedan såklart men en undrar ju!

• småvildingar
    stellanocte skrev 2016-08-20 10:25:29 följande:

I dag fick jag äntligen min glada gubbe på ÄL-testet. Blev så glad att man hade kunnat tro att jag hade fått ett positivt graviditetstest, haha.

Tack misslina som tipsade om att jag skulle fortsätta testa även efter att ÄL-symptomen hade slutat. 

Härligt! Nu jäklar!
  • småvildingar
    stellanocte skrev 2016-08-20 08:29:38 följande:

Tack för länken. Kan man ha ÄL-flytningar fast man inte har någon ägglossning? 

Bra fråga! Undrar detsamma. Jag tror det. Likväl som en kan ha äl utan äl-flytningar. Tröttsamt att kroppen gör lite som den vill!
  • Anonym (A)

Ohhh hade jag bara ett test skulle jag nog vänta till ÄL +11 dagar iaf. Men helst till BIM. Men jag är så ivrig.... ha ha

• Axioria1

Så skön med helg! :)

Nu är de bara 8 dagar till ÄL. Så till veckan blir de mys i massor - om vi orkar... ha ha

Vi ska utomlands i 2 veckor och man brukar ju va helt slut efter sol och bad. Men vi får väl "offra" oss.... ;)

Ska bli spännande att se hur de går. Jag/vi hoppas stenhårt på denna månad. Då blir bebisen tillverkad på bröllopsresan. <3

• Cfmilla
    småvildingar skrev 2016-08-20 10:44:55 följande:

Välkommen alla nya! Kul att ni hittat hit! :D

Jag är lite fundersam. Min kurva på NC är lite hullerombuller och ÄL är fortfarande inte utsatt. Jag hade tydliga ÄL-flytningar i torsdags, lååååånga broar och väldigt äggvita likt, så jag vet inte riktigt vad jag skall tro. Jaja. Det visar sig sedan såklart men en undrar ju!

Åh spännande! Har NC inte satt ut äl än då? Vet inte riktigt hur den appen fungerar för jag kör med ff. Tror du själv att du haft äl?
  • L 91

Positivt ägglossningstest? Taget idag. Det under var taget igår. Sex sent igår kväll/natt. Kan väl räcka?

• Axioria1

L 91 det ser positivt ut! :)

Kan säkert räcka men jag hade kört på lite till... ;)

Svar på tråden Bim september