• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Anonym (en trea?)
    Anonym (Augusti) skrev 2016-08-22 19:51:11 följande:
    Jag använde mitt test idag, som jag sa att jag skulle vänta med ( ), det var helblankt.. bara kände hur besviken jag blev.

Tror dock jag är låghormonare (plussat Äl + 16-19 tidigare men hade längre cykel då)

Nu har jag inga test kvar så jag får helt enkelt vänta och se om mensen kommer om några dagar eller ej.

Men de "symptom" jag kände förut är puts väck så jag tror det är kört.
    men av egen erfarenhet så är det också ett tecken för mig att symtomen försvinner helt plötsligt för att sedan komma tillbaka som en käftsmäll  

Det är inte kört förens mensen kommer på posten ju
  • bebisdags

Hej hoppar in här om jag får!:)
    Jag och sambon har försökt sedan i mars detta år, ett tidigt MF och inget efter det.. Jag är 21 år och har inga barn sedan innan, BIM ca 14 september så borde ha ÄL nästa vecka :)

• Fkvi

Hur går det för alla? Själv går en snart in på de fertila dagarna (fr.o.m 24 aug, ÄL 29 aug) :)

• melinalium

Nu har mitt test visat på att mina fertila dagar har börjat. MEN min man har blivit jätte sjuk så vi kommer inte kunna mysa. Hoppas hoppas att han mår bättre imorgon, vill inte missa den här månaden.

• m12345

Jag slutade med ÄL-testerna, blev bara stressad och ledsen så vi får se. Jag och min man har ändå sex minst varannan dag så det var mest för att kolla att allt var ok. Har tid hos gyn i början av Sep för att kolla att allt ser bra ut. Borde ha BIM 1 sep så vi får se hur det går

• Anonym (en trea?)
    LadySatisfied skrev 2016-08-22 19:55:00 följande:

Spännande! Jag nyser faktiskt också väldigt mycket, men det gör jag i perioder har jag märkt, så det betyder nog ingenting i mitt fall. Det här är den jobbiga perioden. Väntan på mens eller icke-mens...

Ja denna väntan... jag har rejält med mensvärk idag med. Så typiskt att jag inte har några älstickor hemma. Varit skittufft på jobbet. .. hade samma igårkväll och Ipren hjälpte inte. Kanske mens på g redan eller senare äl ändå? Så störigt. :-P
  • Tra3dockan
    LadySatisfied skrev 2016-08-22 15:48:12 följande:
    Oj då kanske det är på riktigt nu då Hade du några andra tidiga symptom?

Vad tråkigt med dina missfall
    njaeee.. Den senaste gången så kände jag mig allmänt konstig i kroppen och hade någon som påminde om illamående men ändå inte var det. Just det! Jätte trög i magen.
  • Tra3dockan
    Fkvi skrev 2016-08-23 00:46:13 följande:

Hur går det för alla? Själv går en snart in på de fertila dagarna (fr.o.m 24 aug, ÄL 29 aug) :)

Mina fertila dagar är precis förbi och vi hade sex varannan dag så jag hoppas att vi lyckats så ett frö som vill stanna kvar och inte blödas ut. Så nu börjar vänt perioden för min del, och den här gången tror jag inte att jag tänker testa förrän mensen är minst 5 dagar sen. Jag vill inte bli besviken igen och se det där plusset som sen försvinner när blödningen sätter igång. 

Jag hoppas innerligt på en Majbebis.
  • Anonym (en trea?)

. Alla de symtomer som jag har nu hade jag vid mina förra graviditeter... speciellt detta med tokömma bröst och huvudvärk... det kan jag inte någonstans i hjärnan minnas att jag haft vid äl och mens... hmm... Satt o kollade igenom alla mina gamla trådar här genom åren *skratt* och fick det svart på vitt att det iaf var såhär när jag var gravid.. så vem vet! 

Eller så har min cykel ändrats så pass mycket att alla symtom blivit tvärtom haha

• LadySatisfied
    Tra3dockan skrev 2016-08-23 14:46:11 följande:

njaeee.. Den senaste gången så kände jag mig allmänt konstig i kroppen och hade någon som påminde om illamående men ändå inte var det. Just det! Jätte trög i magen.

Okej. Tycker nog att jag är lite trög i magen, men å andra sidan så är man nog väldigt bra på att hitta symptom för att man så gärna vill. Brösten går dock inte att ignorera. Upptäckte även små vita "blåsor" på ena bröstvårtan. Men jag brukar inte studera mina bröst så noga, så de kanske alltid har varit där. Vi får se.
Svar på tråden Bim september