• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • melinalium

Det här verkar helt enkelt inte vara våran månad. Trodde min man hade blivit bättre, men nu är han ordentligt magsjuk. Så jag kommer få hoppa över till oktober gruppen så fort den startas. Så himla tråkigt. Men jag önskar er alla STORT lycka till. Ska hålla mig kvar i gruppen och se hur det går för er :)

• Hellsing
    melinalium skrev 2016-08-25 06:44:05 följande:

Det här verkar helt enkelt inte vara våran månad. Trodde min man hade blivit bättre, men nu är han ordentligt magsjuk. Så jag kommer få hoppa över till oktober gruppen så fort den startas. Så himla tråkigt. Men jag önskar er alla STORT lycka till. Ska hålla mig kvar i gruppen och se hur det går för er :)

Vad trist! Och stackars din man som är sjuk!
    Lycka till i oktober <3
  • melinalium
    Hellsing skrev 2016-08-25 07:14:58 följande:

Vad trist! Och stackars din man som är sjuk!

Lycka till i oktober <3

Tack så mycket <3
  • LadySatisfied

Vad tråkigt! Hoppas på bättre tur nästa gång. Du får starta en oktobertråd själv vettja. Snart är vi nog fler som kommer dit
  • melinalium
    LadySatisfied skrev 2016-08-25 08:05:00 följande:
    Vad tråkigt! Hoppas på bättre tur nästa gång. Du får starta en oktobertråd själv vettja. Snart är vi nog fler som kommer dit
    Tack :)
    Ja det kanske jag borde göra, men jag hoppas att ingen kommer behöva hoppa dit :) Lycka till!
  • Samnovak03

Vad tråkigt :( men lycka till nästa månad <3
  • bebisdags

Tråkigt! Lycka till nästa månad!!
  • bebisdags

Nu är jag inne på mina fertila dagar enligt appen ( blev väldigt konstigt efter MF). Någon fler som har ÄL ca 30/8?:)

• Tra3dockan
    LadySatisfied skrev 2016-08-23 15:14:45 följande:
    Okej. Tycker nog att jag är lite trög i magen, men å andra sidan så är man nog väldigt bra på att hitta symptom för att man så gärna vill. Brösten går dock inte att ignorera. Upptäckte även små vita "blåsor" på ena bröstvårtan. Men jag brukar inte studera mina bröst så noga, så de kanske alltid har varit där. Vi får se.
    Jag håller tummarna för dig :)
Svar på tråden Bim september