• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Anonym (Elin)

Hej! En bitter tjej som hoppar in här, haha. Mensen på G så tog sig inte den här månaden heller. Blir försök nummer 5 nu. Överallt på Facebook ploppar det upp folk som väntar barn, men inte vi. Gormade att vi likaväl kunde anmäla oss till ivf redan nu. Kanske tog i lite väl Det är ju alltid bittert runt mensen men sen lägger det sig. Har ett barn se innan.

• bebisdags
    Anonym (Elin) skrev 2016-08-25 17:49:54 följande:

Hej! En bitter tjej som hoppar in här, haha. Mensen på G så tog sig inte den här månaden heller. Blir försök nummer 5 nu. Överallt på Facebook ploppar det upp folk som väntar barn, men inte vi. Gormade att vi likaväl kunde anmäla oss till ivf redan nu. Kanske tog i lite väl Det är ju alltid bittert runt mensen men sen lägger det sig. Har ett barn se innan.

Känner igen mig där vi har försökt sen i mars och 1 MF sen inget .. Vänner blir gravid hit och dit oftast oplanerat , känns hemskt att säga men man blir bitter och less. Men man får inte tappa hoppet och sen vill man ju vara glad för sina vänner men förstår känslan!
  • Anonym (Elin)
    bebisdags skrev 2016-08-25 19:08:40 följande:

Känner igen mig där vi har försökt sen i mars och 1 MF sen inget .. Vänner blir gravid hit och dit oftast oplanerat , känns hemskt att säga men man blir bitter och less. Men man får inte tappa hoppet och sen vill man ju vara glad för sina vänner men förstår känslan!

Ja men precis! Man blir ju glad för andra men bitter över sin egen situation. Vi blev gravida med vår dotter helt oplanerat, så man tänkte ju att man var en så pass fertil person att man blev gravid bara av att titta på en herrcykel ungefär. Så man bli ju otålig när det tar tid Hoppas det är vår tur nu :)
  • amham
    bebisdags skrev 2016-08-25 15:00:45 följande:

Nu är jag inne på mina fertila dagar enligt appen ( blev väldigt konstigt efter MF). Någon fler som har ÄL ca 30/8?:)

Jag har ÄL 29/8 :) BIM 12/9
  • misslina

En vecka kvar till bim! Nu är det nedräkning! Men det känns ändå som en evighet ;)

• småvildingar

NC har fortf inte satt ut äl på mig. Nåja. Kanske var det en månad utan äl. Så trött jag blir!

• Hellsing
    L 91 skrev 2016-08-24 20:49:55 följande:
    Ser var så jag upptäckte graviditeten med min yngsta. Tokstarkt streck en vecka innan jag plussade svaaaagt med graviditetstest. Men jag undrar om det verkligen skulle kunna visa såhär tidigt..känns ju inte så troligt. Kollar med ett äl-test på fredag igen för skoj skull..

Vilken dag är du på? Sjukt spännade!
    Gjorde nytt ÄLtest idag och det var ännu starkare än kontrollstrecket! Så spännande då jag hade ÄL förra måndagen ^^
  • bebisdags
    Anonym (Elin) skrev 2016-08-25 19:33:17 följande:
    Ja men precis! Man blir ju glad för andra men bitter över sin egen situation. Vi blev gravida med vår dotter helt oplanerat, så man tänkte ju att man var en så pass fertil person att man blev gravid bara av att titta på en herrcykel ungefär. Så man bli ju otålig när det tar tid Hoppas det är vår tur nu :)
    Ja håller tummarna för oss, jo tänkte väl att det skulle gå snabbt också men icke:/ Har dock inge barn sedan innan:)
  • bebisdags
    amham skrev 2016-08-25 20:01:27 följande:
    Jag har ÄL 29/8 :) BIM 12/9
    Åh spännande! Håller mina tummar för oss:D
  • Carolisa

Då har vi samma du o jag, försökt sen i september, missfall i början av augusti!

bebisdags skrev 2016-08-25 19:08:40 följande:

Svar på tråden Bim september