Carolisa skrev 2016-08-26 07:28:44 följande:
Börjar känna mig stressad, min bästa kompis ska ha barn i januari och min svägerska i mars, kan inte låta bli att känna mig lite bitter när de har berättat. På ett sätt är jag glad för missfallet för nu vet vi ju att vi jan bli gravida men samtidigt tror jag att jag kommer vara väldigt nojig för MF nästa gång. Varje månad när mensen kommer är jobbig. Jag är utomlands nu och fick bara till det två dagar innan jag fick plus på ÄL Stickan så den här månaden är nog dessutom körd! Verkar också som att eftersom jag har ett missfall registrerar hos BM så måste det gå ett år efter det innan man kan få hjälp...
Jo förstår hur du känner.. Min vän kom och berättade för mig efter MF att hon var gravid och det bara hände (hon har dejtat en kille i ca 2 månader) och hon var så kluven på hur hon skulle göra, då kände jag mig lite bitter tyvärr:/ Blev faktiskt avundsjuk då hon inte ens visste om hon skulle behålla det. Håller med dig när mensen kommer är det super jobbigt sen lugnar det sig. Jo samma här, skönt att veta att man kan men samtidigt vill man ju att det ska fastna.