• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Hellsing
    Cfmilla skrev 2016-08-27 16:43:53 följande:
    När ska du testa??
    Kommer nog testa måndag, tisdag, onsdag ^^ såå grymt nyfiken!
  • stellanocte
    Nu börjar snart veckan då vi troligtvis kommer att få reda på hur det har gått denna månad. Känner mig väldigt "ogravid" just nu dock. Lite småöm i brösten men annars ingenting.

• Hellsing
    stellanocte skrev 2016-08-28 08:10:34 följande:
    Nu börjar snart veckan då vi troligtvis kommer att få reda på hur det har gått denna månad. Känner mig väldigt "ogravid" just nu dock. Lite småöm i brösten men annars ingenting.

Spännande!! Lycka till!!
  • småvildingar

Håller tummarna att tråden nu börjar fyllas av massa plus!

Jag har inga känningar alls så jag vet inte. Tror nog att mensen är på gång iaf. Vi får se! Upp på hästen igen bara!

• citrus

Fick min mens idag. Nu har jag börja med kosttillskott omega 3, rosenrot, bidrottninggele, vitamin kvinna och Bisolvon. Mannen ska ta vitamin man och bisolvon. Hoppas nu detta går vägen ????

• misslina

Nedräkning! Både längtar och fasar för denna vecka!
    Ska det bli ännu en gång man blir besviken och ledsen eller ska det efterlängtade plusset komma :)

• MeAndMyself

Laddade hem P tracker som några av er skrivit om. Men hur ändrar man hur lång menscykeln man har? Jag lyckas bara ändra när mensen började och slutade sist. Men finner inte vart jag fyller i hur många dagar min cykel är, står 28 dagar nu automatisk men den är längre än så.

• citrus
    MeAndMyself skrev 2016-08-28 10:56:34 följande:

Laddade hem P tracker som några av er skrivit om. Men hur ändrar man hur lång menscykeln man har? Jag lyckas bara ändra när mensen började och slutade sist. Men finner inte vart jag fyller i hur många dagar min cykel är, står 28 dagar nu automatisk men den är längre än så.

Gå in på inställningar, allmänt och där hittar du både mänskliga och cykel och annat. Annars räknar den ut automatiskt snittlängd ju fler månader du fyllt i. Lycka till!!
  • MeAndMyself

Tack!!

citrus skrev 2016-08-28 11:02:26 följande:

Gå in på inställningar, allmänt och där hittar du både mänskliga och cykel och annat. Annars räknar den ut automatiskt snittlängd ju fler månader du fyllt i. Lycka till!!

• Hellsing
    MeAndMyself skrev 2016-08-28 11:12:24 följande:

Tack!!

Tror den behöver 3 månader för att visa hyffsat rätt tidsmässigt ;)
Svar på tråden Bim september