Topa90 skrev 2016-08-27 23:16:20 följande:
Hej hoppar in här, skulle vilja ställa en fråga till er, känner mig så dum men som ni säkert vet funderar man mycket, fram och tillbaka då längtan efter ett plus är stort.
Vi är på 3 försöket, har inte ritktigt haft koll på min menscykel tidigare så har kanske varit helt fel ute tidigare månader. Har även testat ägglossningsstickor men använt de så mycket i början av perioden då de visat neg och sen är de slut så då har de blivit lite chansning och tänkt att nästa månad ska jag vänta osv.. Men jag blir nog lite stressad av dessa test. Så denna månad har jag skitit i dessa, utgått ifrån det jag vet från min förra cykel, och min kropp.
I början av vecka började jag få det där "kända" trådiga sekretet med lite vitt i, inte helt genomskinligt. Kände även av lite svag molande Värk så min sambo och jag passade på. I onsdags var de trådiga kvar
Samtidigt som de var genomskinligt.. molnande värken var där till och från så vi passade på sent på onsdagkvällen.
Sen på torsdags förmiddagen hade jag en ihållande, något starkare värk i högra "tjejmagen"
igår fredag började de blir lite Mer vitt sekret och ikväll är de inte alls trådigt och helt vitt...
Vad tror ni, kan vi prickat rätt? För det är väl så att då man har genomskinligt sekret är de på g? Kan man alltid "lita" på att läsa av kroppens signaler såhär. Detta blev långt, hoppas någon orkar läsa ;)
Hej
Om du är osäker vad ÄL-flytningar är så brukar dessa vara typiska drag:
- helt genomskinliga som äggvita
- lägger sig uppepå papper/tyg, sugs inte in i materialet!
- om man går det på fingrarna kan man "bygga en bro" mellan dem!
Använd en app är också min rekommendation! P tracker använder jag, en blomma som app-symbol