• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Cfmilla
    småvildingar skrev 2016-08-29 06:29:57 följande:

Blir nog ingen bebis denna cykeln! Nästa bim är 30 sept. Så är blir kvar i tråden ändå :p

Varför tror du inte det?
  • Hellsing

Så spännande nu tjejer! Vilka andra har BIM denna vecka? Idag är det 14 dagar sedan äl för mig! Bim enligt appen är på torsdag men efter äl brukar det vara 12-16 tills mensen kommer ;)

Har haft alla möjliga symptom och positivt äl men denna vecka ger svaren!! Eller tidigt mf :/

Lycka till!!!

• småvildingar
    Cfmilla skrev 2016-08-29 06:55:15 följande:

Varför tror du inte det?

Mycket pga min kurva i NC. Tror inte jag haft någon äl denna månaden.
  • Anonym (en trea?)

Har bim på fredag enligt mina egna uträkningar på söndag enligt app.

Men det blir bara halv lycka i familjen om det är positivt. ..

• t123
    Hellsing skrev 2016-08-29 07:28:18 följande:

Så spännande nu tjejer! Vilka andra har BIM denna vecka? Idag är det 14 dagar sedan äl för mig! Bim enligt appen är på torsdag men efter äl brukar det vara 12-16 tills mensen kommer ;)

Har haft alla möjliga symptom och positivt äl men denna vecka ger svaren!! Eller tidigt mf :/

Lycka till!!!

Spännande, längtar tills det är testdags för mig, jag dras fortfarande med blödning efter mitt MF, men snart så! Jag tror definitivt du kan testa nu om det är 14 dagar sen äl, plus att äl-testet var så starkt. Då har det blivit rätt så starkt gravtest för mig också :) Håller tummarna för dig!
  • Smlan

Nya tag! Hoppar över hit från BIM augusti-tråden. ÄL ~8/9 och BIM ~23/9. Försök nummer sex så jag börjar känna mig ganska uppgiven (trots att jag såklart vet att det finns de som har försökt mycket längre än så). Är 33 år och vill gärna ha 3 barn så jag börjar känna mig ganska stressad över om det ska ta lång tid med nummer 1. Så många tankar och känslor just nu. Är inte mig själv alls.

• misslina
    Hellsing skrev 2016-08-29 07:28:18 följande:

Lycka till!!!

Bim på lördag.

Har inte bestämt om jag ska testa eller inte. Brukar alltid Kunna testa några dagar innan bim och få positivt ( om det är positivt ) ;)
    Så kanske på torsdag... Eller så väntar jag haha
  • LadySatisfied

Nu börjar det närma sig. BIM är troligtvis på fredag, men senast på söndag (har aldrig haft längre cykel än så). Kommer testa på lördag och har tyvärr väldigt höga förhoppningar med tanke på ömmande bröst och bröstvårtor som det inte går att bortse från. Vet att jag kommer bli väldigt ledsen om jag inte plussar. Som tur är har jag världens bästa man vid min sida som stöttar och tröstar.

Inbillar mig värk i magen idag och har varit ovanligt hård i magen som symptom förutom brösten.

Hur mår/känner ni andra när det närmar sig bim?

• Micka!

Mår lite illa idag på morgonen och är väldigt trött, men sånt kan ju förklaras med annat också! Men hoppas att det är symtom

Om mensen inte kommer ska jag försöka hålla mig att testa först på bim, hur tänker ni andra göra?

Vi har haft oskyddat i 4 mån, så det blir 5 försöket för oss. Men jag har velat fram och tillbaka om det är rätt tid för en till

• misslina
    LadySatisfied skrev 2016-08-29 10:11:50 följande:

Nu börjar det närma sig. BIM är troligtvis på fredag, men senast på söndag (har aldrig haft längre cykel än så). Kommer testa på lördag och har tyvärr väldigt höga förhoppningar med tanke på ömmande bröst och bröstvårtor som det inte går att bortse från. Vet att jag kommer bli väldigt ledsen om jag inte plussar. Som tur är har jag världens bästa man vid min sida som stöttar och tröstar.

Inbillar mig värk i magen idag och har varit ovanligt hård i magen som symptom förutom brösten.

Hur mår/känner ni andra när det närmar sig bim?

Jag har bim på lördag...

Men har lite ömma bröst... Lite illamående... Lite molvärk till och från. Men det har jag alltid innan mens så det säger mig inte så mycket. ;)
Svar på tråden Bim september