bebisdags skrev 2016-08-30 01:05:24 följande:
Ja men super roligt!=)
Tack, håller tummarna för er med!
Vilka ÄL test kör du med? Jag har använt några stickor någon gång utan att de gav någon stegring ( men hade känningar samt när jag fick mensen räknade jag ut att ÄL var kring känningarna). Åh spännande, kör hårt!:D
Har tidigare använt stickor från billiga-tester, men fick aldrig nån stegring på dom. Även testat stav från testlagret. Tyckte inte jag fick nån bra stegring på dom heller, men så testade mitt i natten, innan jag gick och la mig förra ägglossningen då blev plötsligt superstarkt. Denna gång kör jag CB-digital se hur det funkar, men har även beställt nya från billiga-tester. Tror att det ger bättre utslag för mig på kvällarna, så kommer testa på kvällarna framöver. Tror det där är väldigt individuellt när det gäller vilka tider man ska testa på dygnet.
Men allt verkar ju vara en hel vetenskap, så använder det mest för att bekräfta att man är på väg att ha eller har haft ägglossning. Annars brukar jag få som hugg i magen på häger eller vänster sida vid tiden för ägglossning. Antar att det är beroende på vilken äggstock ägget släpper från.
Oj blev visst en hel roman. Haha