• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Hellsing
    misslina skrev 2016-08-30 08:01:31 följande:

Ihhhhh fick ett svagt rosa streck idag på billiga testers sticka!

Bim på lördag! Hoppas att det ökar :)

Oooh håller tummarna!!!!
  • Hellsing
    L 91 skrev 2016-08-30 08:01:12 följande:

Kommer inte ihåg att jag förut varit med om att brösten ökar i storlek innan mens.. någon av er som får det? Är på BIM-4 skulle jag gissa på.. kan inte använda min bh..! Igår märkte jag storleksskillnaden och idag får de verkligen inte plats..haha!

Haha det har mina gjort! Fick typ "trycka in dem" i min favvobh
  • L 91
    Hellsing skrev 2016-08-30 08:01:49 följande:

Jaaa hoppas!! Testet imorse var negativ men du vet närman stirrar och vinklar tyckte jag mig se ett streck men hittade det inte igen XD så eeh man vill ju verkligen se det :D

Fram till igår så kändes det i hela kroppen som om jag var gravid så 1 dag ska inte förstöra det ;)

Provar du med äl-test idag? :D
  • L 91
    Hellsing skrev 2016-08-30 08:23:20 följande:

Haha det har mina gjort! Fick typ "trycka in dem" i min favvobh

Haha! Men så brukar du alltså inte ha innan beräknad mens?? Förstår om de ökar lite i storlek innan mens för att det handlar om hormoner men alltså, detta är extremt här idag! Haha
  • Hellsing
    L 91 skrev 2016-08-30 08:33:54 följande:
    Haha! Men så brukar du alltså inte ha innan beräknad mens?? Förstår om de ökar lite i storlek innan mens för att det handlar om hormoner men alltså, detta är extremt här idag! Haha
    Nej aldrig ;)
  • Hellsing
    L 91 skrev 2016-08-30 08:31:47 följande:
    Provar du med äl-test idag? :D
    Nej det har jag inte! De är slut hemma, men har apoteket nära jobbet :)

Gjorde igår morse dock, inte alls lika positivt men jag har ju gjort de flesta på eftermiddagen + att jag hade varit på toa mitt under natten så osäker om det gav rätt liksom ^^ men det var dock positivt!
  • columbus
    misslina skrev 2016-08-30 08:01:31 följande:

Ihhhhh fick ett svagt rosa streck idag på billiga testers sticka!

Bim på lördag! Hoppas att det ökar :)

Åh håller verkligen tummarna! Vilket försök är ni på? Hoppas hoppas! Själv har jag BIM på måndag men har inga förhoppningar alls. Hoppas inte min lutealfas på 10 dagar ställer till det i alla fall.
  • FrökenE1985
    LillaPyret skrev 2016-08-30 05:46:34 följande:
    Nu på morgonen var mitt ÄL-test negativt. Sambon kom hem tidigare från jobbet och vi lyckades mysa :) så nu hoppas jag verkligen att vi lyckas denna månaden! :)

Ja de håller vi tummarna för.
    Härligt! Låter ju som att ni fått till det rätt tid för ägglossningen iaf. Håller tummarna för er nu!!!
  • LillaPyret
    FrökenE1985 skrev 2016-08-30 09:52:36 följande:

Härligt! Låter ju som att ni fått till det rätt tid för ägglossningen iaf. Håller tummarna för er nu!!!

Tack. Får se om det blir något imorgon bitti annars inte förrän till helgen. Har inga större förhoppningar men önskan finns ju
Svar på tråden Bim september