• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • FrökenE1985
    LillaPyret skrev 2016-08-30 10:37:34 följande:

Tack. Får se om det blir något imorgon bitti annars inte förrän till helgen. Har inga större förhoppningar men önskan finns ju

Så är det ju! Chansen och önskan finns ju hela tiden och hoppet är det sista som överger en.
  • misslina
    columbus skrev 2016-08-30 09:51:45 följande:
    Åh håller verkligen tummarna! Vilket försök är ni på? Hoppas hoppas! Själv har jag BIM på måndag men har inga förhoppningar alls. Hoppas inte min lutealfas på 10 dagar ställer till det i alla fall.
    Vi är på försök tre efter missfallet. Innan missfallet i januari så hade vi försökt sju månader. Kan bifoga en bild, som sagt det är svagt :)

Hur känner du dig?
  • LillaPyret
    misslina skrev 2016-08-30 10:51:09 följande:

Vi är på försök tre efter missfallet. Innan missfallet i januari så hade vi försökt sju månader. Kan bifoga en bild, som sagt det är svagt :)

Hur känner du dig?

Jag ser definitivt något på ditt test :)
  • LillaPyret
    FrökenE1985 skrev 2016-08-30 10:48:33 följande:

Så är det ju! Chansen och önskan finns ju hela tiden och hoppet är det sista som överger en.

Håller tummarna för oss alla här :)
  • columbus
    misslina skrev 2016-08-30 10:51:09 följande:

Hur känner du dig?

Aha, förstår! Jag ser absolut antydan till ett streck så hoppas det blir starkare snart! :)

Vi är på fjärde försöket på första barnet. Är bara på ÄL+4 idag så känner ingenting alls för tillfället. Undrar lite varför det helt plötsligt skulle funka nu (vilket ju är fel att tänka då det i snitt tar tid) men hoppas bli motbevisad :) har bara 10 dagars lutealfas så BIM på måndag :)
  • columbus
    columbus skrev 2016-08-30 11:11:39 följande:

Aha, förstår! Jag ser absolut antydan till ett streck så hoppas det blir starkare snart! :)

Vi är på fjärde försöket på första barnet. Är bara på ÄL+4 idag så känner ingenting alls för tillfället. Undrar lite varför det helt plötsligt skulle funka nu (vilket ju är fel att tänka då det i snitt tar tid) men hoppas bli motbevisad :) har bara 10 dagars lutealfas så BIM på måndag :)

Men gud vad snurrig jag är, skrev ju precis det här i förra meddelandet. Haha.
  • misslina
    LillaPyret skrev 2016-08-30 10:57:06 följande:
    Jag ser definitivt något på ditt test :)
    Jaa vad kul! :) syns tydligare i verkligheten! Jag hoppas det ökar ;)
  • misslina
    columbus skrev 2016-08-30 11:11:39 följande:

Jag hoppas det har ökat tills i morgon:)

Ja men då har du nedräkning :) mindre än en vecka kvar ;)
  • Hellsing
    L 91 skrev 2016-08-30 08:31:47 följande:
    Provar du med äl-test idag? :D
    Provade nu vid lunch :) men var inte starkt streck :(

Men har "pimplat" te så det står ju att om man dricker mycket före så blir det utspätt och inte rätt :/

Men det är ju några dagar kvar :) det är ju faktiskt inte äl-testen som avgör om man är gravid! Men alla symptom som jag haft tidigare pekar ju på + :/ och de starka äl-testen nästan 2 v efter äl
  • LadySatisfied

Just nu går jag runt och oroar mig för att mensen ska ha kommit varje gång jag går på toa.

Bröstvårtorna är inte längre ömma, men brösten fortsätter göra ont. Vilket dock inte är ovanligt när mensen närmar sig. Är rätt så trög i magen också, vilket ju kan vara ett symptom. Men jag vågar inte hoppas för jag vet hur besviken jag kommer vara om jag inte plussar. :(

Svar på tråden Bim september