Ellan1 skrev 2016-08-30 21:24:28 följande:
Ja precis det är ju så tyvärr.. Svårt att slappna av! Usch jag förstår att du tycker det är jobbigt, men 2 gånger vid ÄL kan gott och väl räcka så håller tummarna :)
Ojoj snart besked då, har du några känningar??
Okej skönt ändå att ha så korta, en annan har ca 34 dagar lång cykel = sjukt lång väntan!
Ja, jag hoppas att det räcker, och gärna snart.
Jag hade ömma bröstvårtor från någon dag efter dagen jag tror att jag hade ÄL, och ömma bröst ytterligare ett par dagar efter det. Brukar aldrig ha det förrän mensen närmar sig. De senaste dagarna har jag haft trög mage också. Klart jag hoppas, men blir inte jätteförvånad om mensen dyker upp. Ja, det är skönt att de inte är långa. Tycker väntan är lång ändå.
columbus skrev 2016-08-30 21:34:38 följande:
Ja men verkligen! Man har ju blivit uppvuxen med att det i princip räcker att titta på sin kille för att bli på smällen. Om det ändå vore så, haha.
Förstår dig med åldern (är själv 27 och jag vill ju hinna få i alla fall två barn), men 29 är ingenting heller tycker jag! Där tror och hoppas jag att vi inte behöver oroa oss i alla fall, men visst, det blir ju att man oroar sig för minsta lilla :/
Haha ja, visst vore det rena drömmen!
Ja, jag tänker också det. Jag tror att jag vill ha tre barn och då börjar det ju bli dags för första snart.. Ja, oron är inte direkt att leka med. Vips så läser man något nytt forskningsrön som talar mot en själv, och då stressar man upp sig...
Hellsing skrev 2016-08-30 21:44:13 följande:
Vad jobbigt att inte kunna njuta av sexet :/ min man är så mån om att jag ska ha det bra så där är aldrig något problem, men jag har inte haft naturlig sexlust men så fort tabletter och p-stav var ute ur systemet så har lusten kommit tillbaka :)
Kram till er <3
Jaa jag hoppas det går snabbt! Har velat i så många år men haft otur med arbetslös och osäkra arbetsplatser! Har äntligen fast jobb <3 och visserligen studerar min man men han är snart klar :)
Ja, det är trist. Jag har riktig lust kanske en gång per år om jag har tur, annars är den väldigt framtvingad och det låste vara exakt rätt omständigheter, jättejobbigt.
Ja, jag har ocksp velat ett bra tag, men fram tills för ett år sedan pluggade jag, sen var jag arbetslös och nu har jag en projektanställning som kommer förlängas efter årsskiftet. Min man har ett stabilt jobb, så ekonomiskt känns det tryggt just nu.
Nu håller vi tummarna för oss allihopa! <3