• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • bebisdags

Och så blev jag dygn sjuk på 1 natt, tappat rösten, hosta, feber (mer stigning än dagen efter ÄL blir) samt illamående.. Hade ÄL igår eller idag, har hört att folk skriver i andra trådar att blir man sjuk efter eller under ÄL så minskar chansen till barn rejält. Någon som vet något om detta? Hoppas verkligen inte det!

• vi259

Får man hoppa in här? Ja o gubben har äntligen bestämt oss efter att ha velat i 5 år. Har bil runt den 20

• Svelin
    bebisdags skrev 2016-08-31 14:03:58 följande:

Och så blev jag dygn sjuk på 1 natt, tappat rösten, hosta, feber (mer stigning än dagen efter ÄL blir) samt illamående.. Hade ÄL igår eller idag, har hört att folk skriver i andra trådar att blir man sjuk efter eller under ÄL så minskar chansen till barn rejält. Någon som vet något om detta? Hoppas verkligen inte det!

Jag var sjuk efter äl när jag blev gravid med första barnet, men det var nog efter det fäst i livmodern. Hon stannade ju kvar, men jag vet inte om det påverkar. Klart är väl att allt i vår kropp och knopp hänger ihop och påverkar varandra på gott och ont.
  • happylife
    bebisdags skrev 2016-08-31 14:03:58 följande:

Hört tvärtom, att kroppen fokuserar på sjukan istället för att ev stöta bort det befrukade ägget. Jag var dyngsjuk sist jag blev gravid!
  • bebisdags
    happylife skrev 2016-08-31 15:25:56 följande:
    Hört tvärtom, att kroppen fokuserar på sjukan istället för att ev stöta bort det befrukade ägget. Jag var dyngsjuk sist jag blev gravid!
    Åh skönt, slipper man tappa allt hopp! Håller tummarna, tack för svar!:)
  • bebisdags
    Svelin skrev 2016-08-31 15:24:01 följande:
    Jag var sjuk efter äl när jag blev gravid med första barnet, men det var nog efter det fäst i livmodern. Hon stannade ju kvar, men jag vet inte om det påverkar. Klart är väl att allt i vår kropp och knopp hänger ihop och påverkar varandra på gott och ont.
    Aha, jo men så är det ju. Får hålla mina tummar:)
  • misslina
    happylife skrev 2016-08-31 15:25:56 följande:
    Samma här! När jag blev gravid med första så har jag nog aldrig varit så förkyld ovh febrig ;)
  • bebisdags
    misslina skrev 2016-08-31 17:06:58 följande:
    Samma här! När jag blev gravid med första så har jag nog aldrig varit så förkyld ovh febrig ;)
    Åh hoppas, men var detta efter ägget fäst eller innan också?:)
  • misslina
    bebisdags skrev 2016-08-31 17:15:17 följande:
    Åh hoppas, men var detta efter ägget fäst eller innan också?:)
    Både och! Var typ sjuk i en vecka!
  • bebisdags
    misslina skrev 2016-08-31 18:06:55 följande:
    Både och! Var typ sjuk i en vecka!
    Okej, åh vad skönt att höra (inte att du var sjuk men) ! Då ska jag inte tappa hoppet:)
Svar på tråden Bim september