• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Väntar på magen
    FrökenE1985 skrev 2016-09-01 10:20:57 följande:

Som jag misstänkte att jag skulle, så har jag ÄL idag. Har kort stegring av LH så tog flera ÄL-test under dagen igår där jag såg att det blev starkare. På morgonen idag fick jag glad gubbe på det digitala ÄL-testet. Känns även i magen att det är på gång. Tempen dippade också rejält igår och ytterligare lite idag så förväntar mig en stegring imorgon. Idag kommer karln hem efter jobb på annan ort så blir att mysa hela helgen. Känner mig så förväntansfull nu. BIM 15 sep.

Jag har också BIM den 15 September :)
  • Hellsing
    Karin Marie skrev 2016-09-01 13:45:00 följande:

Åh vad spännande det är att läsa om er alla!

Jag är ny här, inne på mitt första försök att bli gravid! Mens beräknad kommer imorgon, men hoppas verkligen att den inte gör det!! Men någonstans inom mig förstår jag att den kommer att komma.. Jag hade hormonspiral innan, det tog 7 veckor innan mensen kom! Är helt säker på att jag har haft ägglossning, men gjorde test varje dag men visade ingenting.. suck.. men jag håller tummarna, och håller tummarna för er andra!!

Slappna av med testerna! Min första ägglossning tog 2 månader innan den gav utslag på sticka ;)

Men håller alla tummar och tår att det går snabbt :D
  • sofiapalesjo92

Jag har BIM i dag eller jag har lite oregelbunden så man vet ju inte riktigt , jag mår precis som jag gjort i 2 veckors tid , molande värk i magen, ömma bröst . Men det är bara vänta och se om det kommer nån mens.

Negativt test.

Jag får väl inse att jag är skengravid .

När ska jag testa igen om inte mensen kommer?

• L 91
    sofiapalesjo92 skrev 2016-09-01 16:57:57 följande:

Jag har BIM i dag eller jag har lite oregelbunden så man vet ju inte riktigt , jag mår precis som jag gjort i 2 veckors tid , molande värk i magen, ömma bröst . Men det är bara vänta och se om det kommer nån mens.

Negativt test.

Jag får väl inse att jag är skengravid .

När ska jag testa igen om inte mensen kommer?

Vänta två dagar :)
  • Karin Marie
    Hellsing skrev 2016-09-01 15:53:33 följande:

Slappna av med testerna! Min första ägglossning tog 2 månader innan den gav utslag på sticka ;)

Men håller alla tummar och tår att det går snabbt :D

Hahah Jaa man måste nästan göra det ;) men det är skönt att veta, och komma in i en "rutin" på något vis! Åh tusen tusen tack!! :D
  • Kochanajestem

Bim idag.... Vill verkligen att det ska bli något denna gång, inne på försöksmånad 5.

Inga tecken dock. Vill inte testa, vill inte bli besviken. Drömmer att mesnsen ska komma och är stressad, känns som att den inte kommer komma bara för det

• Whudup

Hoppar in här :) ÄL i måndags så i början av väntan och hoppas vi lyckats pricka in då min sambo jobbar borta mycket förtillfället

• stellanocte

I dag kom min mens. Vi går vidare mot vårt femte försök och håller alla tummar för en liten junibebis. Jag stannar kvar i tråden då nästa BIM är 27:e september. 

• FrökenE1985
    Väntar på magen skrev 2016-09-01 15:04:35 följande:

Jag har också BIM den 15 September :)

Vad kul, en BIM-kompis! Då kan vi följas åt.
  • Cfmilla

Någon som har erfarenheter av nidblödning???

Svar på tråden Bim september