• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Cfmilla

Tog ett PE idag, anar i rätt ljus att det kan vara något. Ser strecket från baksidan. Bim på måndag... Hoppas det blir något nu!

• columbus
    stellanocte skrev 2016-09-03 07:34:54 följande:

Någon som har BIM runt den 27:e september? 

stellanocte skrev 2016-09-03 07:33:34 följande:

Ja, denna månad kändes det tungt att få mens men om några dagar är den över och då finns det nytt hopp

Hur går det för dig?

Ja,hoppas dagarna går fort för precis som du säger blir det ju lite mindre tungt när man får chansen att börja nästa försök.

Här vet jag inte riktigt hur det går.. tempen är hög men det är den alltid efter äl och sjunker alltid först samma morgon som mensen kommer, vilket är på tisdag isåfall. Så den säger mig ingenting. Känner mig extremt ogravid, det enda som har gett mig lite hopp är att jag fick en rosabrun flytning igår på ÄL +7 (sorry för informationen). Har aldrig tidigare hänt att jag har minsta mellanblödning tidigare så jag hoppas ju såklart att det kommer visa sig vara en nidblödning. Men i övrigt 0 symptom och jag försöker att ställa mig in på mens och ett femte försök för att inte bli besviken igen :)
  • misslina
    L 91 skrev 2016-09-03 06:52:29 följande:

BIM idag. Hög temp.. inga symtom.

Tagit nå test? ;)
  • L 91
    misslina skrev 2016-09-03 08:16:16 följande:

Tagit nå test? ;)

Nej.. inget test.. Jag är lite osäker på när mensen ska komma men har tror att jag brukar ha RUNT samma datum varje månad. Fick positivt äl-test den 20.e och en rosa flytning den 23.e. Ska jag börja räkna på lutealfasen från positivt test eller den 23.e? För den lilla blödningen kanske kunde betyda att ägget släppte?
  • sofiapalesjo92

BIM 1 september enligt en app och 3 september enligt en annan . Jag vet inte vilken jag ska följa riktigt.

Och negativt test.

Nu vill jag veta..

• Anonym (Elin)

[quote=76937795][quote-nick]stellanocte skrev 2016-09-03 07:34:54 följande:[/quote-nick]Någon som har BIM runt den 27:e september? [/

Jag har 26:e

• misslina
    L 91 skrev 2016-09-03 08:25:33 följande:
    Nej.. inget test.. Jag är lite osäker på när mensen ska komma men har tror att jag brukar ha RUNT samma datum varje månad. Fick positivt äl-test den 20.e och en rosa flytning den 23.e. Ska jag börja räkna på lutealfasen från positivt test eller den 23.e? För den lilla blödningen kanske kunde betyda att ägget släppte?
    Räkna från äl... Alltså från den 23 om du tror att du hade äl då.
    Sen beror det på hur lång lutealfas du brukar ha...
  • L 91
    misslina skrev 2016-09-03 09:11:36 följande:

Räkna från äl... Alltså från den 23 om du tror att du hade äl då.

Sen beror det på hur lång lutealfas du brukar ha...

Så egentligen borde mensen komma den 6 sept om man har en "normal" längd? Detta är ju bara för jobbigt, att inte veta... är väl bara att vänta och se..
  • Svelin

Min nya bim är troligtvis 1 okt. Det beror på när äl behagar dyka upp. Antingen kommer den dag 20 eller dag 24. Blir det dag 20 så är bim tidigare. Jag stannar i tråden så får vi se. Lycka till ni andra!

Svar på tråden Bim september