• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • vi259
    bebisdags skrev 2016-09-03 12:23:21 följande:

Hallå är det bara jag som börjar bli lite otålig nu? Har BIM ca 13/9 så är ju 10 dagar kvar . Kan inte riktigt beskriva men något känns annorlunda denna månad, hoppas det är positivt:) Nån fler som är lika otålig som mig? ;)

Känner igen mig! Ivrig och tycker dagarna segar sig fram. Hittar redan massa tecken trotts långt kvar till bim haha.
  • LillaPyret
    bebisdags skrev 2016-09-03 12:23:21 följande:

Hallå är det bara jag som börjar bli lite otålig nu? Har BIM ca 13/9 så är ju 10 dagar kvar . Kan inte riktigt beskriva men något känns annorlunda denna månad, hoppas det är positivt:) Nån fler som är lika otålig som mig? ;)

Då har vi BIM samtidigt. Känns som tiden går så sakta :/
  • Fkvi

ÄL + 5 idag, tiden går så sakta!! Hur tidigt kan en känna ngt? ÄL + 7 och framåt?

• Axioria1

Vad spännande Babypower! Vet precis hur förväntansfull man blir. :) Hoppas de blir ett tydligare plus snart!

Jag vill gärna få de "bekräftat" med ett digitalt där de bokstavligt står att man är gravid. Ha ha

• Karin Marie

BIM igår.. väntar fortfarande på att den ska komma.. Dag två.. ingenting! Hade "mensvärk" både torsdag och igår, idag stramar det och sticker ibland. Annars har jag sån hemsk mensvärk att jag är sängliggande, spyr och har såna hemska smärtor! Den brukar alltid vara i tid, så man blir lite hoppfull ! samtidigt som jag verkligen förstår att den förmodligen bara är sen.

• bebisdags
    vi259 skrev 2016-09-03 13:22:28 följande:
    Känner igen mig! Ivrig och tycker dagarna segar sig fram. Hittar redan massa tecken trotts långt kvar till bim haha.
    Haha eller hur, vill bara veta nu;)
  • bebisdags
    LillaPyret skrev 2016-09-03 13:40:48 följande:
    Då har vi BIM samtidigt. Känns som tiden går så sakta :/
    Ja, men visst gör den:/ Kryper i kroppen nästan
  • Fyra17

Sällar mig hit. Vet inte när jag har bim, allt mellan 3-16 september. Cykeln brukar vara 30-45 dagar, så jag har ingen aning. Dag 30 idag! Mensvärk, ömma bröst, humörsvängningar och ilningar i symfysen.

Vi har inte direkt försökt, men ändå haft oskyddat några gånger. Vore inte ovälkommet om det tar sig ????

• babypower
    Axioria1 skrev 2016-09-03 13:53:22 följande:

Vad spännande Babypower! Vet precis hur förväntansfull man blir. :) Hoppas de blir ett tydligare plus snart!

Jag vill gärna få de "bekräftat" med ett digitalt där de bokstavligt står att man är gravid. Ha ha

Så är jag med! hehe! Det ska inte vara något att fundera på.. tog ett till nyss och det var starkare! Ska ta ett digitalt imorgon :)
  • Anonym (Leila)

Sista dagen för mensen, skönt! nu väntar jag med spänning på ÄL & nästa BIM.

Svar på tråden Bim september