• babypower

Bim september

Beklagar! Nästan i samma situation..plussade också på andra försöket och tidigt missfall i v.6. Fick äl som vanligt efter blödningen men den var en vecka senare än vanligt. Är nu på försök 3 efter missfallet, så hoppas på plus i september och en majbebis :) var in och gjorde vul i samband med missfallet så vet iallafall att allt ser bra ut! Lycka till!

10oktober skrev 2016-08-12 20:06:15 följande:

Hej allihopa! Får jag vara med?

Jag tänkte jag skulle slippa dessa bim-trådar då jag plussade för 1,5 vecka sen (var då i vecka 5) men började blöda redan efter två dagar och fick konstaterat igår att det var ett missfall (eller ett utomkveds, vi vet inte än, ska in på ytterligare kontroll på tisdag. Men i så fall ett utomkveds som förmodligen har löst sig av sig själv). Blödningen har avtagit idag så jag hoppas att den slutar helt snart så vi kan börja om igen. Vi kommer vänta en mens innan vi försöker men jag siktar på att den kommer igång snart och att nästa bim blir i slutet av september :)

Lite om oss: vi är båda 27 år, gifta och bor i hus på landet med två hundar. Det är bådas första barn och första plusset kom efter andra försöket, så gravida kan vi ju uppenbarligen bli :)

Fler som försöker igen efter missfall?

• babypower

Åh.. äl +10 idag bara, bim om 2 dagar. Kunde inte låta bli att ta ett testa tidigt RFSU imorse och fram kom ett...EXTREMT svagt streck. Alltså, så svagt att det kan vara ett spökstreck lika gärna. Men har alltid fått totalt blankt på dessa innan så ett väldigt litet hopp har nu tänts. Tror ni jag måste vänta till BIM för att testa digitalt eftersom jag har så kort lutealfas (12 dagar)? 

• babypower
    Axioria1 skrev 2016-09-03 13:53:22 följande:

Vad spännande Babypower! Vet precis hur förväntansfull man blir. :) Hoppas de blir ett tydligare plus snart!

Jag vill gärna få de "bekräftat" med ett digitalt där de bokstavligt står att man är gravid. Ha ha

Så är jag med! hehe! Det ska inte vara något att fundera på.. tog ett till nyss och det var starkare! Ska ta ett digitalt imorgon :)
  • babypower

Den enda känningen för mig var trötthet.. Behövde sova efter jobbet i två dagar. Annars inget! Ont i brösten men det har jag alltid mellan äl och mens :)

Jasmin3 skrev 2016-09-05 11:21:55 följande:

Ni som plussat redan, först å främst GRATTIS! :D Sen är jag lite nyfiken på era känningar innan plusset kom? :)

• babypower

På det högra ser jag något.., men inte på det vänstra tyvärr. När har du bim? Ta ett nytt om 2 dagar! Lycka till!

LillaPyret skrev 2016-09-09 07:04:57 följande:

Vågar man tro på detta?

Svar på tråden Bim september