• Axioria1

Bim september

Hoppar in här och hoppas på BIM september. :) Har en parvel på 3 år och ett missfall i vecka 12 i bagaget.

MyandMyself: Testlagrets ägglossningstest visar ett svagt plus långt innan ÄL för mig iaf. Har en app dör man lägger in mensen och kan räkna ut ungefär när ÄL är. Tar då något test för att kolla av att det stämmer. Sen ser man även på flytningarna att de blir "trådiga" innan ÄL.

• Axioria1

MyandMyself - minns inte riktigt. Det var flera år sedan jag använde dem.

Jag använder en app som heter "Min kalender". Där kan man lägga in när man har mens, hur långt det är i mellan varje mensperiod. När ÄL preliminärt är, olika symptom man har och när man har sex. Superbra app tycker jag.

• Axioria1

Nu är iaf mensen förbi och ÄL ska vara nästa helg. Passar perfekt då vi ska åka på semester då.

• Axioria1

Har köpt billiga från Testlagret, både ägglossningstest och graviditetstest. Eftersom de kan gå åt några gör att få koll på ÄL. Sen har jag även digitalt graviditetstest hemma. Om de billiga stickorna visar plus vill jag ha de bekräftat med ett test där de står att man är gravid. Ha ha

• Axioria1

Kikar in i tråden titt som tätt för att se hur de går för er. Hoppas de blir många plus i september. ????

Själv väntar jag på ÄL. Är drygt en vecka kvar... Men vi ska åka utomlands på söndag så tiden kommet nog gå fort! Ska bli så gött att få lite sol på nosen och kunna bada och äta god mat. Känns tyvärr som sommaren är slut i Sverige för denna gång. ????

Enligt min app är det ÄL sön den 28 aug. Tänkte börja ta ägglossningstest i mitten av nästa vecka då då min cykel kan variera lite.

• Axioria1

Så skön med helg! :)

Nu är de bara 8 dagar till ÄL. Så till veckan blir de mys i massor - om vi orkar... ha ha

Vi ska utomlands i 2 veckor och man brukar ju va helt slut efter sol och bad. Men vi får väl "offra" oss.... ;)

Ska bli spännande att se hur de går. Jag/vi hoppas stenhårt på denna månad. Då blir bebisen tillverkad på bröllopsresan. <3

• Axioria1

L 91 det ser positivt ut! :)

Kan säkert räcka men jag hade kört på lite till... ;)

• Axioria1

Är på semester och har de underbart. Undrar dock om min ÄL hoppar över denna månad. :( Har INGA symptom (inga ÄL-flytningarna eller annat). Ägglossningstest visar ingen stegring och ÄL borde enligt appen va i morgon. :/

Kan iof vara att min latensfas är kortare än 14 dagar men de känns lite trist. Är ju så sugen på bebis... ;)

Nån som vet hur vanligt de är att ägglossningen hoppar över en månad? :)

• Axioria1

Sweet candy - beklagar er förlust! Hoppas att nästa bebis är frisk. "Bra" att det går att titta i ca v 12, men det måste ändå kännas långt bort antar jag när man blir gravid. Tycker själv väntan till KUB var lång även om jag inte hade någon hög risk på förhand.

• Axioria1

De låter iaf hoppfullt att de går att göra PGD om de inte tar sig snart med ett friskt foster. :) Tråkigt att det är kö.

• Axioria1

Hej

Hoppas de är många graviditeter på gång. Själv väntar jag på BIM. Är dock osäker på om jag en hade ÄL denna månad. Kände inga direkta symptom. Kan iof bero på att jag lyckadesbli sjuk med bl.a. feber. Blääää! Så ist för massa mys så låg jag nerbäddad. :(

Hoppas dock att några simmare levde kvar sen innan. ;)

BIM är söndagen den 11 september. Så nu är det den långa väntan. Någon mer som har BIM då?

• Axioria1

Vad spännande Babypower! Vet precis hur förväntansfull man blir. :) Hoppas de blir ett tydligare plus snart!

Jag vill gärna få de "bekräftat" med ett digitalt där de bokstavligt står att man är gravid. Ha ha

• Axioria1

Fick två streck på graviditetstestet i morse men de som ska visa om man är gravid var "halvt". Ena halvan ganska starkt och andra svagare. Har ni varit med om det?

• Axioria1

Wihooo. Fick mitt konstiga (halvt streck) bekräftat med ett digitalt test. Jag är gravid! :)

Hoppas denna lilla ärta vill vara kvar denna gång. :)
Svar på tråden Bim september