• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Karin Marie

BIM+2 fortfarande ingenting.. gjorde ett test nyss.. negativt! Vilket jag också förstod men hade väl ett litet hopp när den annars brukar komma "i tid"

• Hellsing

Okej så nåt märkligt hände BIM-1

Jag fick verkligen känning att mensen kom (dock ingen direkt mensvärk) och jag kunde skymta lite blod i toan men inget på papper och inget i bindan jag har på ifall mensen kommer (senaste gångerna har en flod kommit direkt, så är skraj om den kommer så kommer det jättemycket och jag saknar ombyte :/)

Men iaf! Det som förvirrar mig ju är ju varför lite kom, gravtest är negativa!
    Men hade ju tidigt äl med blödning och sen fick jag tokstarka ältest för 1 vecka sedan till att sen bli svaga, så ev hade jag äl 2 ggr?! (Ska prata med bm om det) så om min kropp anpassat sig efter den andra äl? Kan det varit en nid jag fick nu? @.@ gud så förvirrande -_-

• L 91
    Micka! skrev 2016-09-04 08:54:46 följande:

Vad tror ni?

Skulle absolut tro på att det där är ett plus! Vilken dag är du på?
  • Micka!

Jag är på bim, fick en nid-blödning för 4 dagar sen i så fall! Då ägget i så fall fäste....kanske inte hunnit bilda så mycket hormoner än....

• Cfmilla
    Micka! skrev 2016-09-04 09:13:32 följande:

Jag är på bim, fick en nid-blödning för 4 dagar sen i så fall! Då ägget i så fall fäste....kanske inte hunnit bilda så mycket hormoner än....

Men åh spännande! Samma för mig, bim i morgon! Ser ju absolut positivt ut!! grattis
  • misslina
    Micka! skrev 2016-09-04 09:13:32 följande:

Det där set absolut ut som ett plus! Grattis!
  • vi blir 3

Nu är nog ägglossningen över men vad vet jag. Förra mensen var konstig (sparsamt med blod dag 1 och 3 och bara slemmigt dag 2 och kortare än vanligt, sorry för detaljer) har haft ägglossning smärtor, ägglossning flytningar i !5! dagar och har nu en huggande, skärande smärta mellan benen. Någon som brukar ha så? Eftersom mensen kom två dagar tidigt förra månaden är min bim om 7-9 dagar :)

• Havregry

Ungefär sådär svagt var mitt på bim-2 till bim-4, fick bekräftat samma eftermiddag med digitalt :)

• vi blir 3
    Micka! skrev 2016-09-04 08:54:46 följande:

Vad tror ni?

Grattis vågar jag mig på att säga :D
Svar på tråden Bim september