• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Anonym (Fyra 17)

Vet inte när jag har bim. Allt mellan 1-15 september. Ingenting än. Bara mensvärk och väldigt öm över livmodern. Ilar i brösten. När hade ni testat?

• L 91

OM det stämmer så är jag på BIM+1. Visst borde jag kunna ta ett grav.test (som mäter från 25) i eftermiddag om jag håller mej i 4 timmar utan allt för mycket vätska under de timmarna? Vill inte "slösa" test.....

• babydreams
    L 91 skrev 2016-09-04 14:53:52 följande:

OM det stämmer så är jag på BIM+1. Visst borde jag kunna ta ett grav.test (som mäter från 25) i eftermiddag om jag håller mej i 4 timmar utan allt för mycket vätska under de timmarna? Vill inte "slösa" test.....

Jag hade börjat med ett "billigt" graviditetstest, sen om det ger utslag hade jag velat få det bekräftat med ett digitalt eller "plus"-test Skrattande tycker du ska testa!
  • Anonym (Humlan)

Hej

Detta är vårt sjätte försök, har BIM på onsdag, men har ett clearblue digital som ligger här och väntar på mig...  jag vill men samtidigt inte.

När längtan efter ett syskon är så stor så blir besvikelsen ännu större när det inte går vägen.

/Humlan

• Fkvi

ÄL + 6 eller 7 (tror jag) idag. Kroppen spökar och jag vågar inte tro att ngt jag känner stämmer riktigt än. BIM 12 september iaf <3

• L 91
    babydreams skrev 2016-09-04 15:01:29 följande:

Jag hade börjat med ett "billigt" graviditetstest, sen om det ger utslag hade jag velat få det bekräftat med ett digitalt eller "plus"-test  tycker du ska testa!

Precis ! Men jag har bara två från apotek hjärtat.. undra om det är kört nu för att jag dricker en kopp kaffe... får väl prova och vid negativt vänta ett par dagar..
  • Milla7

Jag:)

Whudup skrev 2016-09-04 11:57:09 följande:

Någon mer med Bim 10 september? :)

• babydreams
    Carolisa skrev 2016-09-04 16:20:55 följande:

Mensen kom igår på BIM :(

Tråkigt :( bättre lycka nästa gång <3
  • Whudup

Som mig!! :) jag har också lite molande värk till och från. När hade du ÄL?

babydreams skrev 2016-09-04 14:44:07 följande:

Hej, jag har BIM den 9-10 september. Känner hittills av ett ömt högerbröst, och pyttelite molande "mensvärk". Någon mer som har symtom och BIM inom kort? 

Svar på tråden Bim september