• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Whudup

När hade du ÄL? Har du något tidigt symtom? Nu hoppas vi på plus :)

Milla7 skrev 2016-09-04 15:55:46 följande:

Jag:)

• babydreams
    Whudup skrev 2016-09-04 17:41:01 följande:

Som mig!! :) jag har också lite molande värk till och från. När hade du ÄL?

25-26 augusti :) själv?
  • Whudup

27-28 :)

babydreams skrev 2016-09-04 17:43:38 följande:

25-26 augusti :) själv?

• Tra3dockan

Ok... plus idag, svagt men starkare än de gånger jag plussat och fått tidigt mf. Hoppas fröet gror.

• Anonym (Humlan)

Vågade mig på ett test till slut, kunde knappt tro mina ögon men nog stod det att jag var gravid 1-2 veckor Glad

Vågar knappt tro att det är sant

• Anonym (Whooop)

Grattis tjejer!! :)

Är ni på Bim??

• Elisabeth24

[quote=76941368][quote-nick]Whudup skrev 2016-09-04 14:37:36 följande:[/quote-nick]Jaha okej :) då hoppas vi på plus när hade du ÄL?

[/

Vi är på vårat första försök, därför har vi inte full koll på äl än. Jag hade min senaste mens 9-12 aug. Men vi myste inte förens 27 aug och ungefär varannan dag efter det. Så tyvärr missade jag nog äl denna månad. Osäker ännu. Innan mensen i augusti hade jag mens i Juni, det gick ungefär 7 v mellan junimensen till augusti. Så jag vet inte riktigt hur jag ska tolka kroppen... När hade du äl? :) :)

• FrökenNypon

Tack ni som rekomenderade olika preparat :)

Ska köpa munkpeppar o testa med. Många som tipsat :)

Konstigt nog är jag inte lika depp över mens denna gång.. Har väl helt tappat hoppet... :/

• Elisabeth24
    Whudup skrev 2016-09-04 17:45:48 följande:

27-28 :)

Jag hoppas jag hade äl runt det datumet, men jag är inte helt säker :) Känner du av något? När har du tänkt testa? :)
  • Whudup

Jaha okej :) har du ätit p-piller innan? Jag har slutat ganska nyligen med mina. Men jag hoppas vi fick till det denna månaden, sambon jobbar borta en del nu. Men två dagar innan ÄL, på äl och två dagar efter fick vi till det :p

Min sista mensdag var 14 aug, sen ÄL 27-28 och Bim 9-10 september. Vill väl kunna hålla mig tills dess med att testa, har lite molande värk, haft feberkänsla konstigt nog sen mått illa till och från, kan vara så att det är inbillning ;).

Elisabeth24 skrev 2016-09-04 18:34:13 följande:

Jag hoppas jag hade äl runt det datumet, men jag är inte helt säker :) Känner du av något? När har du tänkt testa? :)

Svar på tråden Bim september