• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Hellsing
    L 91 skrev 2016-09-04 21:37:50 följande:

Översta ägglossningstestet och understa graviditetstest. Från ikväll.

Grattis!!!
  • Cfmilla
    columbus skrev 2016-09-04 19:12:52 följande:

Hoppar in här också, håller vanligtvis till i FF/tempar-tråden. Jag har inte BIM imorgon men däremot på tisdag.

Fick en rosabrun-flytning som jag aldrig tidigare sett i fredags på ÄL+7. Hoppas ju såklart att det var en nidblödning. Idag fick jag dock pyttelite blod vid ett toalettbesök, vilket är extremt märkligt. Har aldrig tidigare haft spottings under alla år så antingen har kroppen börjat balla ur nu eller så vet jag inte vad det är frågan om. Hoppas för allt i världen inte att det är mensen som kommer för tidigt, i så fall har jag kommit ner på 8-9 dagars lutealfas bara :/

Håller tummarna för oss båda imorgon och tisdag! :)

Det låter ju bra!! Jag fick nog en nid på äl+10!

Testade med PE idag igen och även om det knappt går att utläsa, man vi vinkla det i rätt ljus... Haha så visst där är ett streck! hoppas det blir starkare, mensen håller sig borta och så tar jag ett till på fredag!

Ska du testa i morgon? Några känningar?? :)
  • columbus
    Cfmilla skrev 2016-09-05 06:21:17 följande:

Det låter ju bra!! Jag fick nog en nid på äl+10!

Testade med PE idag igen och även om det knappt går att utläsa, man vi vinkla det i rätt ljus... Haha så visst där är ett streck! hoppas det blir starkare, mensen håller sig borta och så tar jag ett till på fredag!

Ska du testa i morgon? Några känningar?? :)

Spännande, håller tummarna! Jag tog precis ett Lloyds nu på morgonen på ÄL+10 och nog fan ser jag ett extremt svagt streck. Dock bara när jag brutit upp hylsan. Vågar absolut inte hoppas på någonting så kommer ta ett nytt test imorgon på BIM. Hoppas för allt i världen att det inte är spökstreck!

Har lite sjukdomdskänsla, typ hängig och ont i halsen. Brösten känns lite tunga men tränade dem på gymmet i fredags så kan lika gärna vara det, haha. I övrigt bara den märkliga flytningen och blödningen i fredags och igår. Är på helspänn nu!

• Cfmilla
    columbus skrev 2016-09-05 06:34:55 följande:

Spännande, håller tummarna! Jag tog precis ett Lloyds nu på morgonen på ÄL+10 och nog fan ser jag ett extremt svagt streck. Dock bara när jag brutit upp hylsan. Vågar absolut inte hoppas på någonting så kommer ta ett nytt test imorgon på BIM. Hoppas för allt i världen att det inte är spökstreck!

Har lite sjukdomdskänsla, typ hängig och ont i halsen. Brösten känns lite tunga men tränade dem på gymmet i fredags så kan lika gärna vara det, haha. I övrigt bara den märkliga flytningen och blödningen i fredags och igår. Är på helspänn nu!

Jo men jag ser!!! starkare än mitt

Woohooo!!!

Håller alla tummar
  • columbus
    Cfmilla skrev 2016-09-05 06:49:48 följande:

Jo men jag ser!!! starkare än mitt

Woohooo!!!

Håller alla tummar

Är det sant? Åh hoppas! Jag ser det mycket tydligare här hemma nu men nu har det ju å andra sidan legat en stund. Ska försöka ha is i magen och chilla tills jag kan ta ett nytt imorgon när förhoppningsvis inte mensen kommer. GUD så nervigt det här blev, haha! Håller verkligen verkligen tummarna för oss båda!!
  • babydreams
    L 91 skrev 2016-09-04 21:37:50 följande:

Översta ägglossningstestet och understa graviditetstest. Från ikväll.

ÅH GRATTIS!!!
    Vill också testa nununu! Men är på BIM-4 så väntar till torsdag iaf :)
    Vilken dag var du på när du testade?
  • Pillemajsan

Oh såå spännande sånt här är blir såå glad när folk plussar?????? själv har jag bim om exakt en vecka, när kan jag tidigast testa? Och med vilket test

• MadeleineD

Hoppar in här. Har BIM på lördag 10/9. Håller tummarna. Vågar inte känna efter om det är något så längtar tills på lördag nu :)

Är på försök nr 2 efter att ha slutat med p-ring.

• L 91
    babydreams skrev 2016-09-05 07:23:31 följande:

ÅH GRATTIS!!!

Vill också testa nununu! Men är på BIM-4 så väntar till torsdag iaf :)

Vilken dag var du på när du testade?

Tack! Jag har egentligen ingen aning men räknade hela tiden med att BIM skulle vara den 3.e och detta tog jag på kvällen den 4.e
  • Anonym (Vad händer ?)

Jag är på bim + 7 idag tror jag ???

Sista mensen var 30 juli skulle ha haft 30-31 aug men har fortfarande inte kommit ??

Svar på tråden Bim september