• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Hellsing
    L 91 skrev 2016-09-03 06:52:29 följande:

BIM idag. Hög temp.. inga symtom.

Har med BIM idag enligt appen, neg gravtest :/ men ingen mensvärk :/
  • Samnovak03

Jag har känt mitt första symtom igår kväll och nu sitter det kvar än, brukar aldrig känna detta, första gången nu faktiskt! Men är ganska öm i det högra bröstet, det spänner liksom.. Men inget i det vänstra?

• Samnovak03
    Samnovak03 skrev 2016-09-03 10:24:46 följande:

Jag har känt mitt första symtom igår kväll och nu sitter det kvar än, brukar aldrig känna detta, första gången nu faktiskt! Men är ganska öm i det högra bröstet, det spänner liksom.. Men inget i det vänstra?

Måste tillägga att jag har BIM-6 idag.
  • L 91
    Hellsing skrev 2016-09-03 10:16:37 följande:

Har med BIM idag enligt appen, neg gravtest :/ men ingen mensvärk :/

Än är det ju inte försent..! :) brukar du ha regelbunden mens? Jag hatar att inte ha koll och inte veta. Jag är en sån person som vill ha koll, så detta är sjukt jobbigt. Men kommer inte mensen i helgen så testar jag på måndag! På tisdag är det två veckor efter den lilla blödningen, som jag gissar hörde till ägglossningen, men det gör mej bara ännu mer förvirrad.
  • L 91
    Samnovak03 skrev 2016-09-03 10:24:46 följande:

Så har jag haft i tre veckor nu..haha.. orkar inte. Så jobbigt att inte ha koll. Men jag har bara haft så i höger bröst. Pyttelite i vänstra ibland.
  • Kochanajestem
    sofiapalesjo92 skrev 2016-09-03 08:26:10 följande:

BIM 1 september enligt en app och 3 september enligt en annan . Jag vet inte vilken jag ska följa riktigt.

Och negativt test.

Nu vill jag veta..

Hade också bim 1 september. Ingen mens. Negativt test
  • Hellsing
    L 91 skrev 2016-09-03 10:26:47 följande:
    Än är det ju inte försent..! :) brukar du ha regelbunden mens? Jag hatar att inte ha koll och inte veta. Jag är en sån person som vill ha koll, så detta är sjukt jobbigt. Men kommer inte mensen i helgen så testar jag på måndag! På tisdag är det två veckor efter den lilla blödningen, som jag gissar hörde till ägglossningen, men det gör mej bara ännu mer förvirrad.
    Ja hyffsat! Iaf de senaste månaderna så komma den i början av varje månad!!

Hade ju också blödning i samband med ett tidigt äl som hade 2 veckor i måndags men det är 1 vecka sen jag hade så starkt ältest över helgen och nu är de ju svagare så antar det var en andra äl?!? Och då är det en vecka sen :/ så min kropp förvirrar mig rejält denna månad! Tur jag bokat telefontid med gyn/bm (hon är båda yrken) så jag får fråga lite ^^
  • Axioria1

Hej

Hoppas de är många graviditeter på gång. Själv väntar jag på BIM. Är dock osäker på om jag en hade ÄL denna månad. Kände inga direkta symptom. Kan iof bero på att jag lyckadesbli sjuk med bl.a. feber. Blääää! Så ist för massa mys så låg jag nerbäddad. :(

Hoppas dock att några simmare levde kvar sen innan. ;)

BIM är söndagen den 11 september. Så nu är det den långa väntan. Någon mer som har BIM då?

• bebisdags

Hallå är det bara jag som börjar bli lite otålig nu? Har BIM ca 13/9 så är ju 10 dagar kvar . Kan inte riktigt beskriva men något känns annorlunda denna månad, hoppas det är positivt:) Nån fler som är lika otålig som mig? ;)

• babypower

Åh.. äl +10 idag bara, bim om 2 dagar. Kunde inte låta bli att ta ett testa tidigt RFSU imorse och fram kom ett...EXTREMT svagt streck. Alltså, så svagt att det kan vara ett spökstreck lika gärna. Men har alltid fått totalt blankt på dessa innan så ett väldigt litet hopp har nu tänts. Tror ni jag måste vänta till BIM för att testa digitalt eftersom jag har så kort lutealfas (12 dagar)? 

Svar på tråden Bim september