Inlägg från: Anonym (Elin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Elin)

Bim september

Hej! En bitter tjej som hoppar in här, haha. Mensen på G så tog sig inte den här månaden heller. Blir försök nummer 5 nu. Överallt på Facebook ploppar det upp folk som väntar barn, men inte vi. Gormade att vi likaväl kunde anmäla oss till ivf redan nu. Kanske tog i lite väl Det är ju alltid bittert runt mensen men sen lägger det sig. Har ett barn se innan.

• Anonym (Elin)
    bebisdags skrev 2016-08-25 19:08:40 följande:

Känner igen mig där vi har försökt sen i mars och 1 MF sen inget .. Vänner blir gravid hit och dit oftast oplanerat , känns hemskt att säga men man blir bitter och less. Men man får inte tappa hoppet och sen vill man ju vara glad för sina vänner men förstår känslan!

Ja men precis! Man blir ju glad för andra men bitter över sin egen situation. Vi blev gravida med vår dotter helt oplanerat, så man tänkte ju att man var en så pass fertil person att man blev gravid bara av att titta på en herrcykel ungefär. Så man bli ju otålig när det tar tid Hoppas det är vår tur nu :)
  • Anonym (Elin)
    Kolan91 skrev 2016-08-27 09:10:58 följande:

Hej hej!

Hoppar gärna in här. Kort om mig: 25 år, gått fertilitetsutredning och har lågt progestron blev gravid efter ett år i april mha letrozol men blev ma och skrapades i juni. Fick min 2:a mens efter skrapning idag så denna månad testar jag munkpeppar/agnus castus som sägs ha god inverkan på fertiliteten då den hjälper till att stabilisera hormonerna. Bim 26/9. Lycka till nu tjejer!

Åh, testar också munkpeppar :) Ska börja mensens sista dag tänkte jag :) Eller när börjar/började du äta? Han bara äta några dagar förra cykeln så räknar inte den som ett första försök, kände dock av ägglossningen betydligt mer än jag brukar, även om jag bara hann äta fem dagar innan ÄL kom.
  • Anonym (Elin)

Alltså den där dumma mensen kommer ju aldrig! Vill ju gärna att den kommer igång nu så jag har bim i slutet av september.. Borde kommit igår men bara bruna flytningar. Heja heja mensen! Trodde jag ju aldrig jag skulle skriva .. Haha.

• Anonym (Elin)

[quote=76937795][quote-nick]stellanocte skrev 2016-09-03 07:34:54 följande:[/quote-nick]Någon som har BIM runt den 27:e september? [/

Jag har 26:e

• Anonym (Elin)
    FrökenNypon skrev 2016-09-03 19:21:15 följande:

Hej!

Mens idag på försök 10 :(

Nån här inne som äter något preparat för att öka chanserna? Rosenrot? Bidrottninggele?

Jag äter nu munkpeppar. Läst att det ska hjälpa till att stabilisera cykeln och boosta fertiliteten
Svar på tråden Bim september