• Whudup

Bim september

Hoppar in här :) ÄL i måndags så i början av väntan och hoppas vi lyckats pricka in då min sambo jobbar borta mycket förtillfället

• Whudup

Jaha okej :) då hoppas vi på plus när hade du ÄL?

Elisabeth24 skrev 2016-09-04 14:21:42 följande:

Jag tror min bim är runt 9-10 sept, dessvärre har jag haft mkt oregelbunden mens sedan jag slutade med P piller för dryga halvåret sen.

• Whudup

Som mig!! :) jag har också lite molande värk till och från. När hade du ÄL?

babydreams skrev 2016-09-04 14:44:07 följande:

Hej, jag har BIM den 9-10 september. Känner hittills av ett ömt högerbröst, och pyttelite molande "mensvärk". Någon mer som har symtom och BIM inom kort? 

• Whudup

När hade du ÄL? Har du något tidigt symtom? Nu hoppas vi på plus :)

Milla7 skrev 2016-09-04 15:55:46 följande:

Jag:)

• Whudup

27-28 :)

babydreams skrev 2016-09-04 17:43:38 följande:

25-26 augusti :) själv?

• Whudup

Jaha okej :) har du ätit p-piller innan? Jag har slutat ganska nyligen med mina. Men jag hoppas vi fick till det denna månaden, sambon jobbar borta en del nu. Men två dagar innan ÄL, på äl och två dagar efter fick vi till det :p

Min sista mensdag var 14 aug, sen ÄL 27-28 och Bim 9-10 september. Vill väl kunna hålla mig tills dess med att testa, har lite molande värk, haft feberkänsla konstigt nog sen mått illa till och från, kan vara så att det är inbillning ;).

Elisabeth24 skrev 2016-09-04 18:34:13 följande:

Jag hoppas jag hade äl runt det datumet, men jag är inte helt säker :) Känner du av något? När har du tänkt testa? :)

• Whudup

Jaha vad spännande :) man får ju försöka låta bli att känna efter också hehe. Det har ju faktiskt inte gått så lång tid ännu, men man vill ju gärna att tiden ska springa på lite ;)

Elisabeth24 skrev 2016-09-04 18:49:04 följande:

Ooh vad spännande :) det låter lovande. Jag har haft molande värk sen en vecka tillbaka, så det känns inte som ett gravsymptom utan mer min äl som spökar med molande värk. Känner av det mer eller mindre hela tiden. Inga andra symptom. Slutade med p piller i våras, men vi har skyddat oss fram till att vi bestämde oss för att vi nu är helt redo för drygt 1,5 v tillbaka :)

• Whudup

Som mig :)

MadeleineD skrev 2016-09-05 07:39:25 följande:

Hoppar in här. Har BIM på lördag 10/9. Håller tummarna. Vågar inte känna efter om det är något så längtar tills på lördag nu :)

Är på försök nr 2 efter att ha slutat med p-ring.

• Whudup

Ja, det gör vi!! :) jobbig väntan bara :)

MadeleineD skrev 2016-09-05 20:22:23 följande:

Kul, håller tummarna för oss då :)

• Whudup

Du hade Bim på fredag också va? Jag är också sugen på att ta ett imorgon bitti, men blir ju inte mer gravid för det. Ska försööööka hålla mig till lördag. Hur det nog ska gå ;) har du några känningar?

Elisabeth24 skrev 2016-09-07 19:15:27 följande:

Jag funderar på att ta ett test imorgonbitti. Har inte kommit igång med regelbunden mens men hade min senaste 9-12 aug. Har ej andvänt äl test utan bara myst på, dock från den 27 sept. Kan ha varit för sent men å andra sidan har ju inget i kroppen varit regelbundet sen pillerstopp i våras. Har haft molande värk i magen konstant sen en vecka tillbaka... Inga andra symptom.

Har ni erfarenhet av testlagrets "sticka"? Har dem hemma samt enn cb med veckoindikator, men vill inte "slösa" det i onödan :)

• Whudup

Jag har också på fredag, sega dagar nu. Molande värk främst på kvällen, kissar lite mer, trött som bara den fick lägga mig en stund när jag kom hem idag.

Men jag vet inte, känns inte som något denna månaden ändå, är väl rädd för att bli besviken ;)men jag had ju lutealfas på 11 dagar så för mig är det nog alldeles för tidigt att testa före Bim.

Blir nog en test på lördag morgon om inte tant röd dykt upp :)

Elisabeth24 skrev 2016-09-07 20:54:19 följande:

Hihi du har så rätt. Men det känns som att en graviditet borde synas äl +11... Men jag kanske hsr fel. Känner bara en stark instinkt till att något i magen är annorlunda. För mycket molande för att det bara ska kunna vara vanlig värk... När har du bim? :)

• Whudup

Du testade ju ganska tidigt så behöver ju inte betyda att det är kört :) kbt

Elisabeth24 skrev 2016-09-08 06:42:04 följande:

Kunde inte hålla mig, tog ett test men det var neg. Jag tror vi missade äl denna gång. Vi ska bara fortsätta mysa på ordentligt när vi känner för det :) hoppas miss röd kommer till helgen så vi snart får en ny chans :) håller tummarna för dig! Kram

Be
  • Whudup

Molande värk, gasig här också faktiskt haha konstig i magen helt enkelt och sjukt trött! Men inget i brösten heller. Men vissa känner ju ingenting första tiden :)

Elisabeth24 skrev 2016-09-08 13:21:44 följande:

Jag vet inte hur vanligt det är att man hr ägglossning runt dag 17-18, vi hann ju inte mysa till det förens dess, och då myste vi för kärleks skull flera dagar i rad. Vi är ju precis i "börja-försöka-skaffa-barn-stadiet", så jag har en känsla av att vi var lite sena med att hinna till äl denna månad. Svårt att veta då min mens varit otroligt oregelbunden. Trots att jag hade mens 9-12 aug senast beräknar min app ägglossning idag, men den kan jag ju inte lite på :) Hur känner du dig idag? :) Jag har ihållande molande värk och är riktigt gasig i magen sen några dagar tillbaka... Haha... Och trött! Men känner inget i brösten.

• Whudup

Samma här :/

babydreams skrev 2016-09-09 08:05:02 följande:

Testade negativt imorse med Graviditetskollens.. är på BIM.

Men ingen mens i sikte än.

Hoppas bara att jag är en sen plussare :(

• Whudup

Bim+1, negativt test med testlagrets imorse, ingen mens, men Mensen kommer la när som, nya tag nästa månad!

Svar på tråden Bim september