• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • misslina

Har egentligen bim på lördag den 3/9..... Men tog en sticka idag! Och japp!! Jag är gravid ;)

Ihhhhhhhh;)

• L 91
    misslina skrev 2016-08-31 05:41:08 följande:

Har egentligen bim på lördag den 3/9..... Men tog en sticka idag! Och japp!! Jag är gravid ;)

Ihhhhhhhh;)

Grattis!!
  • Hellsing

Ihhhhhhhh;)

Åååh grattis!!!!
  • Cfmilla

Ihhhhhhhh;)

Grattis!
  • misslina
    Hellsing skrev 2016-08-31 06:20:34 följande:
    Åååh grattis!!!!
    Tack så mycket :)
  • columbus
    stellanocte skrev 2016-08-31 05:07:39 följande:

Vi är också på fjärde försöket med första barnet med BIM 3-4 september. Första tre månaderna var det mest en spännande och mysig hemlighet vi hade men nu börjar längtan smyga sig på mer och mer. Önskar verkligen att jag kunde bli gravid snart men vi vet ju att det är normalt att det kan ta några månader. 

Troligtvis blev det ingenting  denna månad heller eftersom den typiska mensvärken jag får några dagar innan mensen sätter i gång är här nu. Jag försöker att inte bli nedstämd men dessa dagar är nog jobbigast under hela cykeln; När jag instinktivt vet att det inte blev någonting och sedan ska bara mensen väntas in. 

Åh hoppas inte mensen dyker upp! Men förstår precis vad du menar. Dessa dagar går verkligen något ofantligt långsamt. Har samma känslan jag, att mensen dyker upp på måndag som planerat, så nu vill man vara att det ska vara överstökat så man får nästa chans.

Jag har alltid positivt ÄL-test på cd18 (tidigast 17) och ägglossning någon dag efter så väntan efter mens känns också extremt lång. Har läst mycket om rosenrot och funderade på om man kanske ska testa nästa cykel i hopp om att få några dagars tidigare ÄL, samtidigt är jag rädd att mixtra för mycket..
  • LadySatisfied

Ihhhhhhhh;)

Åh vad kul! Stort grattis! :)
  • LillaPyret

Blev inget mys nu på morgonen. Är alldeles för trött för det. Hade pos ÄL-test söndag kväll, måndag morgon och måndag kväll. Tisdag morgon va de negativt så då borde mitt ägg ha släppt vid denna tidpunkt? För då har jag bara haft pos ÄL-test i ett dygn. Så jag hoppas vi inte missar om nu ägget beslutar sig att hänga kvar länge till för nu kan vi inte mysa förrän på fredag.

Svar på tråden Bim september