• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Hellsing
    LadySatisfied skrev 2016-08-30 12:52:53 följande:

Just nu går jag runt och oroar mig för att mensen ska ha kommit varje gång jag går på toa.

Bröstvårtorna är inte längre ömma, men brösten fortsätter göra ont. Vilket dock inte är ovanligt när mensen närmar sig. Är rätt så trög i magen också, vilket ju kan vara ett symptom. Men jag vågar inte hoppas för jag vet hur besviken jag kommer vara om jag inte plussar. :(

Känner detsamma! Mensen känns inte som om den kommer men är orolig och rädd för att bli besviken!
  • LadySatisfied
    Hellsing skrev 2016-08-30 13:33:40 följande:

Känner detsamma! Mensen känns inte som om den kommer men är orolig och rädd för att bli besviken!

Tänk att det ska vara en sån jäkla känslomässig berg-och-dalbana att försöka få barn. Jag levde i vanföreställningen att allt skulle gå så lätt och att jag skulle vara glad och förväntansfull hela tiden. Är bara på andra försöket men håller ändå på att gå sönder inifrån. Idag har jag varit extra ledsen och nedstämd. Säkerligen pga pms...

Jaja, det som är bra är att det kommer komma bättre dagar också. Och förhoppningsvis en dag när man har sin egna lilla dotter/son.
  • Ellan1
    LadySatisfied skrev 2016-08-30 15:08:56 följande:
    Tänk att det ska vara en sån jäkla känslomässig berg-och-dalbana att försöka få barn. Jag levde i vanföreställningen att allt skulle gå så lätt och att jag skulle vara glad och förväntansfull hela tiden. Är bara på andra försöket men håller ändå på att gå sönder inifrån. Idag har jag varit extra ledsen och nedstämd. Säkerligen pga pms...

Jaja, det som är bra är att det kommer komma bättre dagar också. Och förhoppningsvis en dag när man har sin egna lilla dotter/son.
    Usch förstår verkligen hur du känner.. Är inne på försök 8 nu i september och börjar bli så jäkla jobbigt och man blir lika besviken varje gång! Hoppas på ett plus snarast innan jag går sönder :(
  • Hellsing
    LadySatisfied skrev 2016-08-30 15:08:56 följande:

Håller med!!

Jag var dock inställd på att det skulle vara skitsvårt och ta över 1 år...

Men efter bara 1 månad sa bm att mina äggstockar redan vaknat till liv och fick utslag på älstickor och blev full av längtan och förhoppningar!
  • bebisdags

Och så där, där var sista chansen för bebis denna månad. Hoppas hoppas det tar sig!

• LillaPyret
    bebisdags skrev 2016-08-30 16:32:33 följande:

Och så där, där var sista chansen för bebis denna månad. Hoppas hoppas det tar sig!

håller tummarna. Vi har också gjort vårt bästa men ska fortsätta mysa fram tills vi vet om det blir plus eller mens. Vi har gjort avbrott typ samma dag som ÄL men denna månad ska vi fortsätta och se om det hjälper :)
  • FrökenE1985
    LillaPyret skrev 2016-08-30 10:57:34 följande:

Håller tummarna för oss alla här :)

Ja men verkligen! Det gör jag med såklart!
  • bebisdags
    LillaPyret skrev 2016-08-30 17:23:38 följande:
    håller tummarna. Vi har också gjort vårt bästa men ska fortsätta mysa fram tills vi vet om det blir plus eller mens. Vi har gjort avbrott typ samma dag som ÄL men denna månad ska vi fortsätta och se om det hjälper :)
    Håller tummarna för er!! Ja sambon åker ju bort 5v idag och gissar på att ÄL är imorgon :/ Men kan ju ta sig ändå!:)
  • LillaPyret
    bebisdags skrev 2016-08-30 17:45:32 följande:
    Håller tummarna för er!! Ja sambon åker ju bort 5v idag och gissar på att ÄL är imorgon :/ Men kan ju ta sig ändå!:)
    Får hoppas de :) åh vad tufft att han åker iväg så länge. Min jobbar nätter så här har vi myst typ kl 5 på morgonen haha. Får se om vi orkar imorgon annars får det bli en paus tills på fredag. Vi har ändå haft mys fre,lör,mån och idag och ska ha ÄL idag så nu har vi säkert prickat rätt
  • LillaPyret

Beställde 10 stickor från testlagret tidigare idag. Men måste försöka hålla mig från att testa för tidigt. Typ dag 28 eller nått men känner jag mig själv lär det bli tidigare än så och analysera test haha. Är helt hopplös där

Svar på tråden Bim september