Bim september
Hoppar på jag också efter att jag precis fått mens. BIM 1/9. Detta blir vårt fjärde försök med första barnet.
Lycka till alla
Hoppar på jag också efter att jag precis fått mens. BIM 1/9. Detta blir vårt fjärde försök med första barnet.
Lycka till alla
Ihhhhh fick ett svagt rosa streck idag på billiga testers sticka!
Bim på lördag! Hoppas att det ökar :)
Vi är på försök tre efter missfallet. Innan missfallet i januari så hade vi försökt sju månader. Kan bifoga en bild, som sagt det är svagt :)
Hur känner du dig?
Aha, förstår! Jag ser absolut antydan till ett streck så hoppas det blir starkare snart! :)
Vi är på fjärde försöket på första barnet. Är bara på ÄL+4 idag så känner ingenting alls för tillfället. Undrar lite varför det helt plötsligt skulle funka nu (vilket ju är fel att tänka då det i snitt tar tid) men hoppas bli motbevisad :) har bara 10 dagars lutealfas så BIM på måndag :)
Jag håller tummarna för oss båda. Det är verkligen inte en rolig sits. Jag har dessutom problem med sexlusten, i flera år har jag haft noll sexlust och t.o.m. fått gå till en kurator för att försöka lösa problemen. De är inte helt över, utan det blir väldigt mycket fix och trix och vi har i princip bara sex när det finns chans till befruktning. Min man är väldigt förstående och pressar mig aldrig, det är snarare jag själv som pressar mig för att jag så gärna vill ha barn.Åh vad bra! Hoppas verkligen att allt annat går fort också för dig
Jag har exakt samma problem som du. I princip noll sexlust vilket gör att det blir en verkstad vare sig man vill eller inte. Det här "goda rådet" att bara försöka slappna av och köra på som vanligt funkar med andra ord inte när man inte har ett kontinuerligt sexliv, hur mycket man än hade önskat. Har dock precis som du en extremt förstående sambo men det blir så galet jobbigt att man verkligen inte kan släppa pressen. Hoppas vi båda får ett plus väldigt snart. Vilket försök är ni på och har du varit gravid tidigare? (Sorry om du skrivit det tidigare i tråden, hinner inte riktigt hänga med)
Vi är också på fjärde försöket med första barnet med BIM 3-4 september. Första tre månaderna var det mest en spännande och mysig hemlighet vi hade men nu börjar längtan smyga sig på mer och mer. Önskar verkligen att jag kunde bli gravid snart men vi vet ju att det är normalt att det kan ta några månader.
Troligtvis blev det ingenting denna månad heller eftersom den typiska mensvärken jag får några dagar innan mensen sätter i gång är här nu. Jag försöker att inte bli nedstämd men dessa dagar är nog jobbigast under hela cykeln; När jag instinktivt vet att det inte blev någonting och sedan ska bara mensen väntas in.
I dag kom min mens. Vi går vidare mot vårt femte försök och håller alla tummar för en liten junibebis. Jag stannar kvar i tråden då nästa BIM är 27:e september.
Någon som har BIM runt den 27:e september?
Ja, denna månad kändes det tungt att få mens men om några dagar är den över och då finns det nytt hopp
Hur går det för dig?
Bim i morgon. Känner mig så nervös! Fick ett nästintill osynligt streck på PE igår, ska testa i morgon. Kom liten blodblandad flytning igår kväll och i morse. Men inget mer. Stark mensvärk idag med. Trodde jag fick mens i affären förut för det kändes som det rann till ... Men det var inget.
Någon mer med bim i morgon???
Det låter ju bra!! Jag fick nog en nid på äl+10!
Testade med PE idag igen och även om det knappt går att utläsa, man vi vinkla det i rätt ljus... Haha så visst där är ett streck! hoppas det blir starkare, mensen håller sig borta och så tar jag ett till på fredag!
Ska du testa i morgon? Några känningar?? :)
Jo men jag ser!!! starkare än mitt
Woohooo!!!
Håller alla tummar
Är det verkligen positivt? ????????
Ett år av försök och två tidiga mf... Dags att inse att vi behöver nog hjälp!
Tackar för mig!
Lycka till alla