• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Carolisa

Mars menade jag ju!

Carolisa skrev 2016-08-25 22:20:25 följande:

Då har vi samma du o jag, försökt sen i september, missfall i början av augusti!

• L 91
    Hellsing skrev 2016-08-25 21:10:29 följande:

Gjorde nytt ÄLtest idag och det var ännu starkare än kontrollstrecket! Så spännande då jag hade ÄL förra måndagen ^^

Åh, jag tror helt klart att du är gravid!! Ta ett grav.test!! :D
  • bebisdags
    Carolisa skrev 2016-08-25 22:20:25 följande:

Då har vi samma du o jag, försökt sen i september, missfall i början av augusti!

Ah tråkigt att höra men skönt att vi inte behöver känna oss ensam om det, jag tycker det börjar bli lite små jobbigt nu.. Fick missfall i början på juli och man vill ju så gärna! Sen får man ju hela tiden höra tänk inte så mycket/vill inte så mycket så händer det.. Hur lätt är det då?:( Hur känns allt för dig då?
  • Hellsing
    L 91 skrev 2016-08-25 22:24:40 följande:
    Åh, jag tror helt klart att du är gravid!! Ta ett grav.test!! :D
    Man hoppas ju ;) ska ta gravtest nu i helgen, BIM är ju början av nästa vecka så kommer nog kolla flera dagar i rad för jag är så nyfiken ^^ hihi
  • Cfmilla

Någon mer som har ont i bröstvårtorna efter äl vissa månader men inte andra???

• misslina
    Cfmilla skrev 2016-08-26 06:58:45 följande:

Jag eller egentligen i hela brösten. Brukar inte ha det utan brukar vara när mensen ska komma. Men de senaste två månaderna har jag haft så....
  • Carolisa

Japp!

• Carolisa

Börjar känna mig stressad, min bästa kompis ska ha barn i januari och min svägerska i mars, kan inte låta bli att känna mig lite bitter när de har berättat. På ett sätt är jag glad för missfallet för nu vet vi ju att vi jan bli gravida men samtidigt tror jag att jag kommer vara väldigt nojig för MF nästa gång. Varje månad när mensen kommer är jobbig. Jag är utomlands nu och fick bara till det två dagar innan jag fick plus på ÄL Stickan så den här månaden är nog dessutom körd! Verkar också som att eftersom jag har ett missfall registrerar hos BM så måste det gå ett år efter det innan man kan få hjälp...

bebisdags skrev 2016-08-25 23:09:34 följande:

Ah tråkigt att höra men skönt att vi inte behöver känna oss ensam om det, jag tycker det börjar bli lite små jobbigt nu.. Fick missfall i början på juli och man vill ju så gärna! Sen får man ju hela tiden höra tänk inte så mycket/vill inte så mycket så händer det.. Hur lätt är det då?:( Hur känns allt för dig då?

• LadySatisfied

Jag har aldrig haft det tidigare, men den här lånade fick jag det. Även hela brösten har börjat ömma. Jag brukar få ömma/svullna bröst någon vecka innan mens, den här gången kom det två veckor innan mens.

Hur ofta har du haft ömmande bröstvårtor efter Äl?
  • Cfmilla
    LadySatisfied skrev 2016-08-26 07:29:59 följande:

Jag har aldrig haft det tidigare, men den här lånade fick jag det. Även hela brösten har börjat ömma. Jag brukar få ömma/svullna bröst någon vecka innan mens, den här gången kom det två veckor innan mens.

Hur ofta har du haft ömmande bröstvårtor efter Äl?

Kanske varannan gång. Så skumt, lurar på om det kan vara så att man har mer hormoner vissa månader? Tempar så jag vet att jag har äl!
Svar på tråden Bim september