• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • melinalium
    Samnovak03 skrev 2016-08-24 11:16:30 följande:

Jag har ÄL imorgon eller på fredag, och BIM 9 sep. Så denna veckan blir det att ligga i ;)

Jag har också ÄL imorgon eller på fredag med BIM den 9. Det blir mycket kämpande dessa dagar haha. Sen så ska man sitta som på nålar i två veckor och bara vänta på resultatet.
    Min man har varit jätte sjuk, men vi sätter igång idag =D Så spännande!
  • Samnovak03
    melinalium skrev 2016-08-24 11:31:35 följande:
    Jag har också ÄL imorgon eller på fredag med BIM den 9. Det blir mycket kämpande dessa dagar haha. Sen så ska man sitta som på nålar i två veckor och bara vänta på resultatet.
    Min man har varit jätte sjuk, men vi sätter igång idag =D Så spännande!
    Kul att vi delar samma dagar. :)

Härligt! Vi satte igång redan i måndags. Ska bli så spännande och se om något händer denna gång.
  • melinalium
    Samnovak03 skrev 2016-08-24 11:47:02 följande:

Härligt! Vi satte igång redan i måndags. Ska bli så spännande och se om något händer denna gång.
    Ja jätte spännande, vilket försök är du inne på?
  • Hellsing
    L 91 skrev 2016-08-24 09:18:03 följande:
    Jo..det har jag oxå hört men det lät ju lite för sent för det? 3 dagar efter positivt test..?
    Oj jag missuppfattade, trodde det var i samband med ÄL!

Men 3 dagar efter ÄL är inte det ok tid för nidblödning?
  • MaTik
    Samnovak03 skrev 2016-08-24 11:47:02 följande:

Hoppar på här, har också ÄL imorgon eller till helgen och BIM 9 september. Ska resa bort över helgen (utan sambon), så skulle gärna se att ÄL drar igång snart!
  • Samnovak03
    melinalium skrev 2016-08-24 12:44:58 följande:
    Ja jätte spännande, vilket försök är du inne på?
    Tredje :) själv?
  • Samnovak03
    MaTik skrev 2016-08-24 13:03:05 följande:
    Samnovak03 skrev 2016-08-24 11:47:02 följande:Kul att vi delar samma dagar. :)

Hoppar på här, har också ÄL imorgon eller till helgen och BIM 9 september. Ska resa bort över helgen (utan sambon), så skulle gärna se att ÄL drar igång snart!
    Välkommen!

Åh vad kul med en till som delar samma BIM-dag :D vilket försök är du inne på då? Och om ni försöker nu innan helgen så kan det gå att pricka ändå då det sägs att spermierna kan leva inuti en i upp till fem dagar! Så håller tummarna för er!
  • melinalium
    Samnovak03 skrev 2016-08-24 13:05:39 följande:
    Tredje :) själv?
    Det är mitt första, så är helt beredd på att det säkert inte kommer ta sig på en gång =) Men nu är vi iaf igång.
  • Samnovak03
    Hellsing skrev 2016-08-24 13:00:47 följande:
    Oj jag missuppfattade, trodde det var i samband med ÄL!

Men 3 dagar efter ÄL är inte det ok tid för nidblödning?
    Det kan absolut vara en nidis. :)
  • Samnovak03
    melinalium skrev 2016-08-24 13:09:18 följande:
    Det är mitt första, så är helt beredd på att det säkert inte kommer ta sig på en gång =) Men nu är vi iaf igång.
    Underbart! Håller tummarna för dig att det ska gå på första försöket! :)
Svar på tråden Bim september