copycat skrev 2016-09-20 08:03:42 följande:
Vilken dag i cykeln hade du BIM? *greppar efter halmstrån* är själv på ÄL+12 och fick blankt gravtest idag men typ positivt ÄL-test (la in bilder på morgonen). Tänker att det är kört. Brukar nämligen ha 11 dagar lutealfas (13 dagar förra månaden av nån anledning) så jag tycker det borde synas NÅT ÄL+12. Men blev så deppig imorse att jag gick in i mensappen och klickade i att den startar idag även fast den inte kommit än, haha, snacka dramaqueen. Men känner bara att det är bättre att ställa in mig på att det inte blev nåt....
Tjuvläser lite här fortfarande, plussade ju denna månad. Jag har lika lång lutealfas som du och testade första gången på ÄL+11. Testet var tokblankt. Tog nästa test på ÄL+13 och då anade jag en svag linje. La upp bilden här i tråden för att jag var så osäker på om jag såg i syne. Först ÄL +14 började det bli ett tydligt streck, om än svagt.
Det jag försöker säga är att du inte ska tappa hoppet bara för att det är negativt på ÄL+12. Jag hade troligen inte heller sett något om jag testat då. Håller tummarna!