• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • sofiapalesjo92

Idag blir det En vecka sen äl för mig, åå vad jag känner symtom hela tiden. Bara några dagar kvar så kan jag testa.

• StinaLisa

Jag ska ha ägglossning 2 september enligt en app jag fyller i mens osv. Första gången köpt stickor från billiga tester. Så ska se om jag ens har ägglossning alls ! Eller kanske senare ! Sen ska jag lova mig själv att sluta känna efter för förra månaden var det inbillning deluxe och jag var skengravid haha så de tåget får gå !

Mysa. Ta det lugnt. INTE gravtesta förren dagen innan mens !

• Cfmilla

Sådär ja, då har ff satt ut äl. Skönt! Är på äl+3 idag. Vi har täckt upp bra, men har inga förhoppningar ändå. Den seeeeeega väntan!

• Hellsing
    Blimama34 skrev 2016-08-23 15:44:35 följande:

9 dagar kvar till BIM. Kan inte koncentrera mig på någonting Tungan ute

Håller med ;) är på ÄL+10 och enligt appen BIM 2/9, olidlig väntan!
  • Blimama34
    Hellsing skrev 2016-08-24 07:08:03 följande:

Håller med ;) är på ÄL+10 och enligt appen BIM 2/9, olidlig väntan!

misslina skrev 2016-08-24 07:10:46 följande:

Bim 2/9.... Äl+ 5 idag! Känns som en evighet!;)

När kommer ni testa tidigast? :)
  • Anonym (Augusti)

BIM -2 idag och jag känner redan att jag gett upp. De symptom jag hade är puts väck, allihopa. Hade till en början molvärk från äl +3 och tyngdkänsla i livmodern, sedan ökad hunger och värmekänsla i kroppen och sedan ökad trötthet som fick mig att behöva sova middag en stund på dagen.

Igår hade jag molvärk igen men det kan ju lika gärna vara mensen som är på gång, igår kände jag inget behov av att sova middag längre och idag kunde jag skippa frukosten (försov mig) utan att må illa av hungern.

Fler som blir så uppgivna redan innan BIM?

• L 91
    Hellsing skrev 2016-08-23 19:46:57 följande:

Det är vanligt med blödning när ägget lossnar ^^ har läst det är det största tydliga "beviset" på ägglossning :)

Jo..det har jag oxå hört men det lät ju lite för sent för det? 3 dagar efter positivt test..?
  • MeAndMyself

Vi ligger exakt samma i tiden :)

misslina skrev 2016-08-24 07:10:46 följande:

Bim 2/9.... Äl+ 5 idag! Känns som en evighet!;)

• Samnovak03

Jag har ÄL imorgon eller på fredag, och BIM 9 sep. Så denna veckan blir det att ligga i ;)

Svar på tråden Bim september