• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • LadySatisfied
    Anonym (en trea?) skrev 2016-08-23 14:35:04 följande:

Ja denna väntan... jag har rejält med mensvärk idag med. Så typiskt att jag inte har några älstickor hemma. Varit skittufft på jobbet. .. hade samma igårkväll och Ipren hjälpte inte. Kanske mens på g redan eller senare äl ändå? Så störigt. :-P

Ja verkligen. Man vill ju bara ha svart på vitt liksom... Kroppen är himla bra på att spela en spratt ockspå. Med inbillade symptom på en graviditet... Men vi får hålla tummarna helt enkelt. Rätt vad det är är det förhoppningsvis vår tur.
  • stellanocte
    Blimama34 skrev 2016-08-23 15:44:35 följande:

9 dagar kvar till BIM. Kan inte koncentrera mig på någonting Tungan ute

Inte jag heller. Förra månaden hade jag så otroligt mycket symptom att jag var säker på att jag antingen var sjuk eller gravid. Var uppenbarligen ingetdera.

Denna månad har jag hittills inga symptom alls. Tänk om kroppen kunde bete sig lite förutsägbart för en gångs skull, så att man slapp fundera och undra så mycket ./
  • L 91

Positivt ägglossningstest 20/8. Imorse fick jag en rosa/aprilosfärgad flytning.. vad kan det vara? Inte nidblödning så tidigt?

• Hellsing
    L 91 skrev 2016-08-23 18:56:07 följande:

Positivt ägglossningstest 20/8. Imorse fick jag en rosa/aprilosfärgad flytning.. vad kan det vara? Inte nidblödning så tidigt?

Det är vanligt med blödning när ägget lossnar ^^ har läst det är det största tydliga "beviset" på ägglossning :)
  • Emlin
    Blimama34 skrev 2016-08-23 15:44:35 följande:

9 dagar kvar till BIM. Kan inte koncentrera mig på någonting 

Hehe, ja alltså hur långsamt kan tiden gå lixom. Och alla de symptom jag tyckte jag kände är som bortblåsta ????????
  • Bummeli

Hoppar in här! Har bim runt den 18e sep. Har en liten kille sen innan, han är 8 månader. Vi har försökt med ett syskon lite löst någon månad. Men tänkte börja seriöst nu.

Är ÄL-test värt att köra med? Aldrig testat.. Förenklar det?

• FyrAAAA
    Emlin skrev 2016-08-23 22:11:11 följande:
    Hehe, ja alltså hur långsamt kan tiden gå lixom. Och alla de symptom jag tyckte jag kände är som bortblåsta ????????
    Så känner jag också idag på äl+6/7 :-/
  • Fkvi
    FyrAAAA skrev 2016-08-23 22:58:45 följande:

Så känner jag också idag på äl+6/7 :-/

Lugn! Det är alldeles för tidigt ändå. Tar ca en vecka för ägget att bara fästa :) så blir det ngt bör det kännss om några dagar
Svar på tråden Bim september