Bim september
Hej allihopa!
Är förväntasfull att sätta igång med bebis bakandet nu efter mensen.
Blir första försöket. Bim är 1 sep. Hoppas på en maj bebis.
Lycka till allihop??????
Hej allihopa!
Är förväntasfull att sätta igång med bebis bakandet nu efter mensen.
Blir första försöket. Bim är 1 sep. Hoppas på en maj bebis.
Lycka till allihop??????
Hej!
Jag och min sambo testar för första gången. Jag är 33 och han 40. Har suttit och läst i olika trådar senaste dagarna och tror att jag lärt mig alla förkortningar. Har inte gjort några ÄL-test men enligt app hade jag ÄL den 17/8 och BIM 1 sep. Sex den 14/8 och 16/8. Jag börjar dock undra om ÄL var senare än 17e då jag nu ca ÄL+4 fortsätter att känna stickningar, pirr å lite värk. Har känt det varje dag sedan beräknad ÄL. Vi får väl se om ett par veckor vad som sker!
Haha!! Kul! Jag har också BIM 1 sep men känner mig inte helt säker på när jag hade ÄL egentligen. Vi får se! Men känner mig lite knäpp som redan tycker att jag känner symptom haha. Nu när jag borstade tänderna så började det blöda och det ska ju tydligen vara ett symptom. Plus att jag känner nästan konstant something going on i magen. Meeen behöver ju inte betyda något. Hur känner du dig?
9 dagar kvar till BIM. Kan inte koncentrera mig på någonting
Håller med ;) är på ÄL+10 och enligt appen BIM 2/9, olidlig väntan!
Bim 2/9.... Äl+ 5 idag! Känns som en evighet!;)
Jag är gravid :)
Är helt i chock och glad men det känns så otroligt att det gick på första försöket...jag fick ju uvi och vi missade ägglossning osv så trodde aldrig det skulle ta sig. Snacka om suprise!!! Har haft ont i brösten sen 1 dag efter ägglossning. Har haft bruna flytningar i 6 dagar (och de har jag alltid varje månad innan mens) igår upphörde flytningarna o då borde mensen kommit men de gjorde den inte. Kännt mig lite pmsig och dålig i magen, uppsvullen.
Hoppas lilla fröt vill stanna och då blir det en maj bebis.
Lycka till och hoppas alla får plus snart !!!! :)