• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • misslina
    stellanocte skrev 2016-08-20 10:25:29 följande:

I dag fick jag äntligen min glada gubbe på ÄL-testet. Blev så glad att man hade kunnat tro att jag hade fått ett positivt graviditetstest, haha.

Tack misslina som tipsade om att jag skulle fortsätta testa även efter att ÄL-symptomen hade slutat. 

Åh vad bra! Man blir så glad när glada gubben dyker upp;)
  • Anonym (Augusti)
    FyrAAAA skrev 2016-08-20 16:27:38 följande:

Är på äl+4 idag! Fler som ligger ungefär lika i tiden?

Är på äl +7 idag, när har du BIM?
  • stellanocte

Någon som har BIM alldeles i början av september? Jag har beräknad BIM första september men eftersom min ÄL kom senare än beräknat gissar jag att BIM bör vara runt 3-4 september. 

• L 91
    stellanocte skrev 2016-08-20 17:30:55 följande:

Någon som har BIM alldeles i början av september? Jag har beräknad BIM första september men eftersom min ÄL kom senare än beräknat gissar jag att BIM bör vara runt 3-4 september. 

Gissar på typ 3 september för mej ..
  • Ellan1

Hej alla! Hakar på här om jag får :)
    Inne på 8e försöket i september med beräknad ÄL (7-9 september) kommer att starta med CB advanced fertilitetsmonitor fr.o.m. Måndag i hopp om att få hjälp med det efterlängtade plusset, blir snart galen ????
    Härligt och följas åt i dessa plågsamma väntande tider ????

Ha en fin helg! / Ellan ????

• FrökenE1985

Hej, hej! Hoppar in här. Fick mens idag så nästa BIM är runt den 15 september. Tempade och använde ÄL-stickor så vet att vi prickade ägglossningen men det ville ändå inte ta sig.

Nya tag med temp och äl-test samt ligga lite mer så kanske det funkar bättre denna gång. Hoppas på det!

• FyrAAAA
    Anonym (Augusti) skrev 2016-08-20 17:07:54 följande:
    Är på äl +7 idag, när har du BIM?
    Har bim 30/8 tror jag eller 31/8, du då?
  • L 91

Nu tog jag ett nytt äl-test. Översta bilden är från nu och nedersta från 14.15 (la upp den förut). Ännu starkare nu va?

• Anonym (Augusti)
    FyrAAAA skrev 2016-08-20 20:26:42 följande:

Har bim 30/8 tror jag eller 31/8, du då?

Enligt app är BIM den 26/8, dock kan min cykel variera mellan 23-28 dagar
  • totteplopp
    FyrAAAA skrev 2016-08-20 16:27:38 följande:

Är på äl+4 idag! Fler som ligger ungefär lika i tiden?

Jag är ju helt ny på det här med att beräkna äl, vad innebär det? Eller hur räknas det? Jag har bim 4-5 september iallafall så här har vi varit aktiva i helgen och någon dag till framöver får det bli :)
Svar på tråden Bim september