• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Sally8585

Idag kom mensen! BiM +4! Så nu är jag på banan med er och har BiM den 23 sep :) spännande!

• Emlin

Hej!

Jag och min sambo testar för första gången. Jag är 33 och han 40. Har suttit och läst i olika trådar senaste dagarna och tror att jag lärt mig alla förkortningar. Har inte gjort några ÄL-test men enligt app hade jag ÄL den 17/8 och BIM 1 sep. Sex den 14/8 och 16/8. Jag börjar dock undra om ÄL var senare än 17e då jag nu ca ÄL+4 fortsätter att känna stickningar, pirr å lite värk. Har känt det varje dag sedan beräknad ÄL. Vi får väl se om ett par veckor vad som sker!

• misslina

Nu är äl över för denna gång! Nu är den långa väntan på bim kvar ;)
    Tror dock inte så mycket på denna månad. Då äl kom flera dagar tidigare än vad den brukar så hade vi inte räknat med äl just då. Och med jobb och allt så fick vi bara till det en gång.
    Surt men vad ska man göra....

• Ellan1
    Sally8585 skrev 2016-08-21 09:55:22 följande:

Idag kom mensen! BiM +4! Så nu är jag på banan med er och har BiM den 23 sep :) spännande!

Spännande!! har också BIM
    23/9 ???????? kul och följas åt!
    Vilket försök är ni inne på?
    Hur gammal är du? Barn sedan tidigare? :)
    Ha en fin söndag <3
  • Blimama34
    Emlin skrev 2016-08-21 11:14:21 följande:

Hej!

Jag och min sambo testar för första gången. Jag är 33 och han 40. Har suttit och läst i olika trådar senaste dagarna och tror att jag lärt mig alla förkortningar. Har inte gjort några ÄL-test men enligt app hade jag ÄL den 17/8 och BIM 1 sep. Sex den 14/8 och 16/8. Jag börjar dock undra om ÄL var senare än 17e då jag nu ca ÄL+4 fortsätter att känna stickningar, pirr å lite värk. Har känt det varje dag sedan beräknad ÄL. Vi får väl se om ett par veckor vad som sker!

Hej!

Jag är oxå 33 och vi gjorde första försöket samma dagar som ni faktiskt haha :) jag hade ÄL den 19e

När har du BIM? Jag har 1 sep , brukar ha en cykel på 26-29 dagar
  • Emlin
    Blimama34 skrev 2016-08-21 11:31:08 följande:
    Hej!

Jag är oxå 33 och vi gjorde första försöket samma dagar som ni faktiskt haha :) jag hade ÄL den 19e

Haha!! Kul! Jag har också BIM 1 sep men känner mig inte helt säker på när jag hade ÄL egentligen. Vi får se! Men känner mig lite knäpp som redan tycker att jag känner symptom haha. Nu när jag borstade tänderna så började det blöda och det ska ju tydligen vara ett symptom. Plus att jag känner nästan konstant something going on i magen. Meeen behöver ju inte betyda något. Hur känner du dig?
  • StinaLisa

Jag ratade ägglossningstest då clearblue aldrig gav utslag så blev så ledsen. Slängde allt. Har nu beställt från billiga tester och ska prova i september. Kanske har ägglossning senare än jag trott alternativt inte alls. Hoppas på ett plus slutet av sep .....

• Blimama34
    Emlin skrev 2016-08-21 11:53:38 följande:

Haha!! Kul! Jag har också BIM 1 sep men känner mig inte helt säker på när jag hade ÄL egentligen. Vi får se! Men känner mig lite knäpp som redan tycker att jag känner symptom haha. Nu när jag borstade tänderna så började det blöda och det ska ju tydligen vara ett symptom. Plus att jag känner nästan konstant something going on i magen. Meeen behöver ju inte betyda något. Hur känner du dig?

Man går ju runt och känner efter extra mycket nu haha :)

Hade otur och fick en uvi som jag äter penicillin för, så har inga större förhoppningar att det kommer bli nått plus för min del denna gr men chansen finns ju ändå där.

Du kanske fick en nidblödning eller så kan det ju vara en ägglossnings blödning?

Vi får hålla tummarna att de blir ett plus snart :) så spännande.
  • stellanocte
    Blimama34 skrev 2016-08-21 11:31:08 följande:
    L 91 skrev 2016-08-20 18:09:51 följande:
    Gissar på typ 3 september för mej ..
    Roligt! Då är vi några som kan följas åt den kommande tiden. I morgon bör mina fertila dagar vara över, sen börjar den långa väntan. 
  • melinalium

Imorgon sätter mina fertila dagar igång enligt appen, kommer även göra tester. Sen efter den här veckan så kommer jag bli manisk och känna efter minsta tecken. Hoppas hoppas.

Svar på tråden Bim september