Bim september
Hej hoppar in här om jag får!:)
Jag och sambon har försökt sedan i mars detta år, ett tidigt MF och inget efter det.. Jag är 21 år och har inga barn sedan innan, BIM ca 14 september så borde ha ÄL nästa vecka :)
Hej hoppar in här om jag får!:)
Jag och sambon har försökt sedan i mars detta år, ett tidigt MF och inget efter det.. Jag är 21 år och har inga barn sedan innan, BIM ca 14 september så borde ha ÄL nästa vecka :)
Det här verkar helt enkelt inte vara våran månad. Trodde min man hade blivit bättre, men nu är han ordentligt magsjuk. Så jag kommer få hoppa över till oktober gruppen så fort den startas. Så himla tråkigt. Men jag önskar er alla STORT lycka till. Ska hålla mig kvar i gruppen och se hur det går för er :)
Nu är jag inne på mina fertila dagar enligt appen ( blev väldigt konstigt efter MF). Någon fler som har ÄL ca 30/8?:)
Hej! En bitter tjej som hoppar in här, haha. Mensen på G så tog sig inte den här månaden heller. Blir försök nummer 5 nu. Överallt på Facebook ploppar det upp folk som väntar barn, men inte vi. Gormade att vi likaväl kunde anmäla oss till ivf redan nu. Kanske tog i lite väl Det är ju alltid bittert runt mensen men sen lägger det sig. Har ett barn se innan.
Då har vi samma du o jag, försökt sen i september, missfall i början av augusti!
Börjar känna mig stressad, min bästa kompis ska ha barn i januari och min svägerska i mars, kan inte låta bli att känna mig lite bitter när de har berättat. På ett sätt är jag glad för missfallet för nu vet vi ju att vi jan bli gravida men samtidigt tror jag att jag kommer vara väldigt nojig för MF nästa gång. Varje månad när mensen kommer är jobbig. Jag är utomlands nu och fick bara till det två dagar innan jag fick plus på ÄL Stickan så den här månaden är nog dessutom körd! Verkar också som att eftersom jag har ett missfall registrerar hos BM så måste det gå ett år efter det innan man kan få hjälp...
Yey hög fertilitet idag så nu är jag inne på mina fertila dagar! Hoppas hoppas!