-
Tack! Hoppas hoppas!:)Hellsing skrev 2016-08-27 13:46:18 följande:Ooh lycka till!!!!
-
Åh typiskt nu.. har ägglossning imorgon eller övermorgon (mest troligt i övermorgon). Då ringer sambons jobb och säger att han måste åka tidigare (imorgon) och är borta i 5v..Så vår chans är mindre nu:/
-
Ja verkligen! Får hoppas ändå :)LadySatisfied skrev 2016-08-29 13:46:17 följande:Nej, vilken dålig timing!!
-
Jo hoppas det men känns som min miljö inte är 100% utan mer 50% :/ Men hopp finns ju:)Hellsing skrev 2016-08-29 14:19:30 följande:Åh nej vad synd!! Men de "lever" ju ett par dagar så med rätt miljö kan det ju bli bra ändå?! :/
-
Ibland tar det längre tid bara! Jag och sambon har försökt sedan mars varav ett MF i juli.. Så det tar sin tid ibland. Många säger att man vill så mycket så att det inte händer/man stressar upp sig. Vet inte om jag tror 100% på det men ja. Håll ut och är det ingen bebis inom 1 år kan ni få hjälp och kolla upp hur allt står till:)Anonym (Orolig) skrev 2016-08-29 16:05:50 följande:
Hej tjejer. Någon som kan stilla min oro? Vi har föröslt bli gravida 5 cykler utan att lyckas. När vi var nya partners så blev jag oönslat gravid trots skydd. Fick göra abort på grund av olika omständigheter. Nu 2 år senare när vi försöker allt vad det går så funkar inte detta. Mår nu ännu sämre över den aborten vi gjorde. Tänker att det kanske aldrig kommer att gå igen. Hur kunde vi då bli gravida så lätt oönskat men nu månad efter månad vill det inte ta sig. Någon naturlig förklaring till detta? Usch mår så dåligt har så dåligt samvete. Kommer jag någonsin få bli mamma. Eller var det den enda chans jag fick :(.
-
Hallå!FrökenE1985 skrev 2016-08-29 20:27:53 följande:
Inväntar ÄL nu. Börjat få klassiska ÄL-flytningar idag, men ingen glad gubbe på CB-digital ÄL-test än. Gubben kommer hem imorn så det är väl lika bra. Sen är han borta 1 natt igen. Efter det har vi hela helgen på oss att mysa. Hoppas på bättre lycka denna gång.
Fler som närmar sig äl nu och har BIM runt den 15 sep?
Jag har ÄL imorgon eller övermorgon så BIM runt 14-15 september! Dock åker karln imorgon så chansen blir ju mindre, men en blinkade smiley igår och idag iaf:) -
Ja men super roligt!=)FrökenE1985 skrev 2016-08-29 23:27:07 följande:Vad roligt! Inte att karln åker bort då men att vi är flera runt den här tiden. Håller tummarna att det tar sig för dig trots er tidsbrist med varandra.
Med de ägglossningskänningar jag har så tippar jag på ägglossning innan helgen. Tempar och testar för att få det bekräftat. =)
Tack, håller tummarna för er med!
Vilka ÄL test kör du med? Jag har använt några stickor någon gång utan att de gav någon stegring ( men hade känningar samt när jag fick mensen räknade jag ut att ÄL var kring känningarna). Åh spännande, kör hårt!:D -
Och så där, där var sista chansen för bebis denna månad. Hoppas hoppas det tar sig!
-
Håller tummarna för er!! Ja sambon åker ju bort 5v idag och gissar på att ÄL är imorgon :/ Men kan ju ta sig ändå!:)LillaPyret skrev 2016-08-30 17:23:38 följande:håller tummarna. Vi har också gjort vårt bästa men ska fortsätta mysa fram tills vi vet om det blir plus eller mens. Vi har gjort avbrott typ samma dag som ÄL men denna månad ska vi fortsätta och se om det hjälper :)
-
Ja super tufft, men testade med CB dubbelindikator nu och hade maximal fertilitet så chans finns det nog:DLillaPyret skrev 2016-08-30 18:20:30 följande:Får hoppas de :) åh vad tufft att han åker iväg så länge. Min jobbar nätter så här har vi myst typ kl 5 på morgonen haha. Får se om vi orkar imorgon annars får det bli en paus tills på fredag. Vi har ändå haft mys fre,lör,mån och idag och ska ha ÄL idag så nu har vi säkert prickat rätt
Haha, åh jobbigt så tidigt men det tycker jag borde lyckas få till det! Hoppas hoppas!:D