• bebisdags

Bim september

Hej måste bara få dela med mig! Var på stor seans idag med vänner och hon kände någon kring mig.. Kan säga att allt stämde (som jag visste om alltså). Sen fick jag veta att hon såg en flicka och att jag skulle bli en riktig hönsmamma.. Och att det inte var allt för långt bort i framtiden. Sjukt spännande faktiskt då allt annat stämde:D

• bebisdags

Hallå är det bara jag som börjar bli lite otålig nu? Har BIM ca 13/9 så är ju 10 dagar kvar . Kan inte riktigt beskriva men något känns annorlunda denna månad, hoppas det är positivt:) Nån fler som är lika otålig som mig? ;)

• bebisdags
    vi259 skrev 2016-09-03 13:22:28 följande:
    Känner igen mig! Ivrig och tycker dagarna segar sig fram. Hittar redan massa tecken trotts långt kvar till bim haha.
    Haha eller hur, vill bara veta nu;)
  • bebisdags
    LillaPyret skrev 2016-09-03 13:40:48 följande:
    Då har vi BIM samtidigt. Känns som tiden går så sakta :/
    Ja, men visst gör den:/ Kryper i kroppen nästan
  • bebisdags
    Anonym (Spottings) skrev 2016-09-03 19:39:14 följande:

Har googlat runt en hel del nu och det som verkar funka för många är munkpeppar, tydligen ska det stabilisera menscykeln och hormonnivåer. Ska kila iväg till apoteket imorgon och se om man kan få tag på det.... Nu är det bara att invänta riktiga mensen och sen på't igen.... 

Antar att det är fler här som känner som jag, att livet liksom bara delas upp i att vänta på ÄL, sen stressa som tusan för att hinna få till det vid exakt rätt tidpunkt, sedan vänta, vänta, vänta på BIM och sedan besvikelsen och sen börjar det om igen... Känns som att jag inte har ork till något annat mer än detta, har tappat all lust att träffa vänner, hitta på aktiviteter, mm. Vi har försökt aktivt sedan maj så det är ju inte alls särskilt länge men jag är så enormt trött på det, all heder åt er som orkar kämpa i flera år... 

Usch, behövde bara klaga av mig lite... Nu tar vi nya tag. Jag håller tummarna för alla er som inte plussat ännu, hoppas på att få se många plus i den här tråden :)

Hej jag testade munkpeppar och har för mig att det var samma månad ( om inte månaden efter) som jag blev gravid. Tyvärr blev det MF sen men men.. Jag kollade iaf på alla apotek men hittade inte munkpeppar där, så beställde från gravidkollen.nu :)
  • bebisdags

Hej en fråga för en som är ivrig/otålig som jag! Hade ÄL ca 30/8 och BIM 13/9. Så idag är jag ÄL+ 6 och BIM -8. Jag brukar kolla BIM -1 eller BIM , men har svårt att hålla mig.. När kan man som tidigast testa och vilka tester har ni då?:)

• bebisdags
    Lindholmaren skrev 2016-09-06 23:16:21 följande:
    Var köper man Predictor Early? :)
    På apotek, här finns de iaf på kronans apotek och apotek hjärtat ( vet inte om de finns på apotek AB). Kolla där:)
  • bebisdags

Måste fråga, är på ÄL + 8/9 och BIM -6/5. Kunde inte hålla mig så testade nu imorse och förstår att detta inte är ett postivt test, men vad betyder det svaga strecket innanför ? Är testet felaktigt? Aldrig varit med om det innan och det syndes mer än på bild:p Nån som vet?

• bebisdags
    Crazy catlady skrev 2016-09-08 09:09:31 följande:

Det är färgrester :)

Ah okej, ja håller tummarna att det är för tidigt än:)
Svar på tråden Bim september