Bim september
Ville dubbel bekräfta och yey????????
Hade en konstig tanke i huvudet att det skulle stå "ej gravid" men icke:D
Ville dubbel bekräfta och yey????????
Hade en konstig tanke i huvudet att det skulle stå "ej gravid" men icke:D
Har hängt med i tråden men mest läst. Testade negativt i lördags på ÄL+11. Imorse på ÄL+13 tog jag ett till test. Såg ingenting på det, gick in i duschen, fem minuter senare tror jag mig ana ett streck. La även upp bilden i den andra tråden om spökstreck, för jag är lite osäker på om det är nåt eller om jag bara tittar för noga. :) Ser med spänning fram emot att testa igen om någon dag.
jahapp.... då är man på Bim +8!!!! Ingen mens i sikte, men mensvärk och idag kom det brunt (Ursäkta) klet på pappret... sen inget mer... så nu sitter jag här med mensvärk...utan mens och jag testade negativt på BIM+1... Igår var jag dessutom sjuk... sjukligt trött, slemmig och hes och fruktansvärt OFF men ingen mensvärk igår..... idag är jag trött och har ingen aptit...
Testade med sticka som visade lika svagt som igår morse. Testade sen samma med cb digital som visade gravid 1-2!! Åh vad glad jag är nu!
Hallå måste fråga, någon som varit gravid och haft (ursäkta mycket info) diarré konstant i flera dagar? Går säkert på toa 10 x mer än vanligtvis och gör ju ont efter ett tag:/ Är detta normalt eller borde jag oroa mig?
Hej tjejer!
Cd 4 här. Ni som blivit gravida/misstänker att ni är. Var något annorlunda så tidigt?? (En som hoppats länge)
Förra gången jag blev gravid slutade i ma märkte jag bröstförändringar så här tidigt men inte nu :( men hoppas ändå!
Jag testade med cb digitalt äl test dagen efter bim förra månaden och fick då maximal stegring, fast glad gubbe, dagen efter kom mensen på bim+2. Men jag fick dock aldrig någon minstaste skugga på ett gravtest då så jag håller tummar o tår för dig att det ändå är ett tecken på graviditet för din del!!!