Inlägg från: kvinna29årskåne |Visa alla inlägg
  • kvinna29årskåne

Bim september

Bim 16 september. Hoppas verkligen att det tar sig denna månaden. Är Trött på att vänta nu

• kvinna29årskåne

Bim 16 september. Vill så gärna att det tar sig denna månaden. Någon mer som har väntat länge på att få ett plus? Vi är inne på nionde månaden nu. Kan ju undra om något är fel.

• kvinna29årskåne

Bim om en vecka, den 16 september.hoppas så att det ska bli ett plus. Låt september bli en fantastisk månad.. Längtar så......

• kvinna29årskåne
    GabriellaH skrev 2016-09-12 17:01:06 följande:

Då har vi samma. Jag vill ju bara testa, men försöker hålla mig så länge som möjligt. Hoppas på plus efter 6 års längtan och väntan.

Oj. Har du väntat så länge? Har du inte gjort någon utredning? Jag tycker 9 mån är lång väntan...
  • kvinna29årskåne
    GabriellaH skrev 2016-09-12 19:01:30 följande:
    Nej, ingen utredning än, har haft två missfall i anslutning till mensen. Hade ett i november 2015. De sa då att om jag inte blivit gravid inom ett år skulle vi höra av oss om utredning. Så då tog jag tag i min vikt, knaprat både vitaminer och extra folsyra och prickade in ÄL denna månad, så nu MÅSTE det ha blivit något.

9 månader är också jobbigt att vänta, varje mens är ett misslyckande... ????
    oki. ja det är det som är jobbigt- man tror och hoppas att det ska bli något och blir så besviken när mensen dyker upp som ett brev på posten varje j"kla månad... :(
  • kvinna29årskåne

Värsta pms har jag haft dem senaste dagarna. Ont i magen idag men liten blödning bara. Får se om det blir mer eller om jag ska testa mig i veckan igen.. Vad tror ni?

• kvinna29årskåne

Blir så ledsen och arg. Trodde verkligen detta var min månad att plussa. Hade bim i fredags. Kände mig konstig hela,helgen med ont i magen, humörsvängningar, trött med mera.kändes verkligen annorlunda än vad de brukade göra. Så igår kom mensen, inte alla liks myclet som det brukar men ändå. Grrr

Svar på tråden Bim september