Bim september
Positivt ägglossningstest? Taget idag. Det under var taget igår. Sex sent igår kväll/natt. Kan väl räcka?
Positivt ägglossningstest? Taget idag. Det under var taget igår. Sex sent igår kväll/natt. Kan väl räcka?
Någon som har BIM alldeles i början av september? Jag har beräknad BIM första september men eftersom min ÄL kom senare än beräknat gissar jag att BIM bör vara runt 3-4 september.
Nu tog jag ett nytt äl-test. Översta bilden är från nu och nedersta från 14.15 (la upp den förut). Ännu starkare nu va?
Positivt ägglossningstest 20/8. Imorse fick jag en rosa/aprilosfärgad flytning.. vad kan det vara? Inte nidblödning så tidigt?
Det är vanligt med blödning när ägget lossnar ^^ har läst det är det största tydliga "beviset" på ägglossning :)
Oj jag missuppfattade, trodde det var i samband med ÄL!
Men 3 dagar efter ÄL är inte det ok tid för nidblödning?
Sex den 20/8.
Första bilden är med tester från 19.e och 20.e kl 14.
Bilden efter är från 21.30 den 20.e.
Bild tre är från 19.e 20.e (de två starka) och 21.a.
Rosa flytning på morgonen den 23.e.
Sista bilden är från idag (inte kollat med äl-test sen den 21/8), tagen strax innan 20 ikväll och inte vid 14 som jag brukar testa.
Är det rimligt med ett så pass starkt streck nu..? Inte nära mens (bim ca 3/9) och ägglossning har ju varit redan..och teater är ju starkare än det från 21.a..
ÄL-test kan ge positivt när man är gravid, den kan inte se skillnad på de olika hormonen samt att den är känsligare än gravtest!
Antingen är det en andra ägglossning eller så är du gravid ^^
Jag är i samma sits fast mina streck på ÄL-test var lika starka idag :)
Gjorde nytt ÄLtest idag och det var ännu starkare än kontrollstrecket! Så spännande då jag hade ÄL förra måndagen ^^
Man hoppas ju ;) ska ta gravtest nu i helgen, BIM är ju början av nästa vecka så kommer nog kolla flera dagar i rad för jag är så nyfiken ^^ hihi