• L 91

Bim september

Hellsing skrev 2016-08-26 19:20:28 följande:

9 dagar efter om man inte räknar med den dagen ÄL var

Okej! Har du bilder? :)
  • L 91
    Hellsing skrev 2016-08-26 20:33:45 följande:

Tyvärr inte :O tänkte inte så långt! Nästa gång fotar jag :)

Okej, men hur såg testet ut på dag 9? Positivt?
  • L 91
    Hellsing skrev 2016-08-27 07:33:34 följande:

Tog ett nytt ÄLtest imorse - dag 12 efter ÄL

Första gången jag lägger in bild så säg om det inte gick :) (sitter med mobilen också...)

Strecket närmast det gröna är kontrollstrecket!

Det där tycker jag verkligen är solklart! Så såg mina ut med yngsta barnet i en vecka innan gravtest blev svagt positivt
  • L 91

Första gången jag tempar. Gör det inte helt som man ska kanske..för jag har örontermometer och en dag sov jag borta (24.e) så där felar det ju lite. Men hur skulle ni tolka detta? Positivt äl-test den 20.e och BIM den 3/9..

• L 91
    Cfmilla skrev 2016-08-28 14:11:19 följande:

Byt till muntemp och använd fertility friend, tycker den är absolut enklast!

Hellsing skrev 2016-08-28 14:25:22 följande:

Mina vänner som tempar har muntemp och 2 decimaler bakom ex 36.53 istället för 36.5

Tänkte egentligen bara prova på det med att tempa och att använda äl-test för att förstå min kropp.. Säger den bilder något ?
  • L 91
    Cfmilla skrev 2016-08-28 20:24:19 följande:

Jag tycker att det är jättelätt med tempen. Köpte en vanlig på Apoteket med en decimal. Tar tempen när jag vaknar och loggar i ff. Ff sätter ut när haft äl. Lätt att förstå och nu känner jag min kropp mycket bättre. På din temp kan jag gissa att äl borde vart den 26.e

Tack för svaret ! Men jag fick positivt äl-test den 20.e.. sen fick jag en rosa/aprilosfärgad flytning dem 23.e. Idag var äl-testet lite starkare än föregående dagar...
  • L 91
    Hellsing skrev 2016-08-30 07:48:28 följande:

Oh både spännande och full av oro XD

Fick ju blodig flytning i samband med lite tidig äl

Sen ca 5 dagar senare fick jag typ mensvärk, humörsvängningar i samband!

Någon dag senare fick jag extremt smärtande bröst i flera dagar i samband med äl-liknande flytningar (konsistensen densamma men annorlunda färg) och flera dagar starkt positiva äl-test (dag 9,10 o 12 efter äl) sen i helgen nu hade jag stickningar i tjejmagen och sjukt emotionell, tårarna bara flödade till saker jag annars inte skulle gråtit till!

Men igår? Typiska före mensen symptom :S negativt gravtest, tokömma bröstvårtor och molvärk (inte helt som mensvärk men påminner) och humörsvängningar.... Mad road-rage XD imorse har jag dock haft lite magknip i navel-området ^^

Jag blir lite knäpp på min kropp :S

Jag tror ändå att du kommer få ett plus under de närmaste dagarna!

:)
  • L 91

Kommer inte ihåg att jag förut varit med om att brösten ökar i storlek innan mens.. någon av er som får det? Är på BIM-4 skulle jag gissa på.. kan inte använda min bh..! Igår märkte jag storleksskillnaden och idag får de verkligen inte plats..haha!

• L 91
    Hellsing skrev 2016-08-30 08:01:49 följande:

Jaaa hoppas!! Testet imorse var negativ men du vet närman stirrar och vinklar tyckte jag mig se ett streck men hittade det inte igen XD så eeh man vill ju verkligen se det :D

Fram till igår så kändes det i hela kroppen som om jag var gravid så 1 dag ska inte förstöra det ;)

Provar du med äl-test idag? :D
  • L 91
    Hellsing skrev 2016-08-30 08:23:20 följande:

Haha det har mina gjort! Fick typ "trycka in dem" i min favvobh

Haha! Men så brukar du alltså inte ha innan beräknad mens?? Förstår om de ökar lite i storlek innan mens för att det handlar om hormoner men alltså, detta är extremt här idag! Haha
Svar på tråden Bim september