• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • MeAndMyself

Ah jag har samma! Köpte på mig de billiga för flera månader bara för att kunna testa i tid och otid haha!

Håller på med ägglossningstesterna nu, ser hur det stiger så ägglossning vilken dag som helst nu :)

Axioria1 skrev 2016-08-16 22:55:54 följande:

Har köpt billiga från Testlagret, både ägglossningstest och graviditetstest. Eftersom de kan gå åt några gör att få koll på ÄL. Sen har jag även digitalt graviditetstest hemma. Om de billiga stickorna visar plus vill jag ha de bekräftat med ett test där de står att man är gravid. Ha ha

• melinalium

Hej :)

Jag tänkte använda den nya från clearblue som har dubbel hormonläsning. Första gången vi gjorde det här så köpte jag ifrån testlagret men hade lite svårt att läsa av dom så tänkte att det här blir bra. Vad har du köpt för test?

Jag håller tummarna för att slår till den här månaden :)

MeAndMyself skrev 2016-08-16 22:26:46 följande:

Vilka tester har du köpt? Vi började också med det nu för första gången. Vi har försökt ett halvår utan tester innan men utan positivt resultat. Så hoppas de går bättre denna månaden :)

• småvildingar
    lila9 skrev 2016-08-16 19:37:08 följande:

Hej tjejer! Hoppar in här jag med.

Har Mens nu och detta är vårt fjärde försök.

ÄL 31/8 och BIM 15/9 enligt NC app dock ej säkert då jag har oregelbunden Mens, sen 5 månader tillbaka jobbigt! :-/

Ska testa med rosenrot denna cykel väntar fortfarande på posten, så får jag se ifall den förkortar och gör min cykel regelbunden. Hoppas! Och så ska jag köra på ÄL-stickor efter mensen.

Någon mer som använder NC app?

Hoppas detta är vår månad denna gång! )

Hej och välkommen! :)

Ja, jag använder NC appen ^^
  • småvildingar
    totteplopp skrev 2016-08-16 20:47:52 följande:

Hejsan! Finns det rum för en till;) Vi tänkte sätta igång sätta igång denna månad med barn nr 3, vi har två döttrar sedan tidigare en på 9 år och en på 14 månader. Jag har under mina tidigare graviditeter varit med på familjeliv men inte hört till någon bim grupp, så nu är det på tiden ;).

Håller tummar och tår att september är en månad med många plus :)

Välkommen! :)

Försöker också oss på nr 3. Hoppas det tar sig denna månaden! :D
  • småvildingar
    melinalium skrev 2016-08-16 21:45:37 följande:

Jag hänger gärna med. Det är vårat första försök och vi känner oss mer än redo. Nästa vecka har jag ÄL, kommer använda lite tester bara för att vara på säkra sidan. Har laddat ner en app och enligt den så har jag BIM den 9 september. Ser fram emot de kommande veckorna och hoppas på många plus =)

Tummar hålls att september är våran månad!
  • småvildingar
    Fkvi skrev 2016-08-17 00:31:49 följande:

Nu är mensen över. Nu inväntar vi de fertila dagarna <3

Är mitt uppe i mitt fertila fönster. Hoppa innerligt att det tar sig nu! Och för dig/er alla med såklart!
  • MaTik

Hoppar gärna in här! Första barnet, försök nr två inleds om typ en vecka. Min mens, som är regelbunden och brukar uppföra sig på samma sätt varje månad, var inte som vanligt denna månad. Är det kroppen som jäklas med mig bara för att jag har gått runt och tänkt så mycket på eventuell graviditet denna månad?

• Gabs

Nu tänkte jag hänga på här och förhoppningsvis få lite pepp i väntan på plusSolig

Detta blir fjärde försöket (första efter mf) till en 2:a. Första barnet fött -14.

Bim 10/9

Nu hoppas vi på en majungeHjärta

• Hellsing

Hejsan

Enligt Äl-test så har jag precis haft ägglossning, får se hur det utvecklar sig denna gång ;)

Försök nr 4 (egentligen 5 men första försökte vi knappt)

• sofiapalesjo92

Jag ska enligt en app jag har ha Äl i dag , jag och sambon myste lite i går kväll. Och stax efter så börja jag få stickningar i vänster äggstock , och det har jag haft nu under morgonen också + molland värk .

Kan det vara befruktningen jag känner av?? Den känns mer en vad jag brukar känna vid Äl.

Ja det är väl bara vänta och se ??

Svar på tråden Bim september