Bim september
Hej! Hoppar in här! Är på BiM + 1 idag. Negativt test. Så jag räknar med nästa månad med ett plus ;) Hur går det för er andra? :) Jag har 3 barn sedan innan och är 31 år.
Hej! Hoppar in här! Är på BiM + 1 idag. Negativt test. Så jag räknar med nästa månad med ett plus ;) Hur går det för er andra? :) Jag har 3 barn sedan innan och är 31 år.
Då ska jag hålla tummarna!
Så skumt att mensen är sen. Är den aldrig annars. Sö huvudet går ju på spinn! Och kroppen följer efter. Nåja... Någon dag blir det kanske en 4:A om man inte blitt för gammal ;) haha
Välkommen!
Åh. Typiskt! Hoppas på plus nästa månad! ;)
Vi är precis mitt uppe i mitt fertila fönster, så nu håller vi tummarna!
Är precis fyllda 29 och har två barn sedan innan :)
Ja men verkligen helt knas! BiM + 2 idag. Så segt detta är! Ge mig mens om du inte tänkt ge mig ett barn liksom ;) haha!
Tycker kroppen ofta blir helt tokig när en kliver in i babymaking ????
Idag kom mensen! BiM +4! Så nu är jag på banan med er och har BiM den 23 sep :) spännande!
Första riktiga försöket denna månad ;) förra månaden så låg vi bara lite när vi kände för det :) Jag har 3 barn sedan tidigare och jag är 31 år snart :) du då?
Spännande!! har också BIM
23/9 ???????? kul och följas åt!
Vilket försök är ni inne på?
Hur gammal är du? Barn sedan tidigare? :)
Ha en fin söndag <3
Hej! Jag har förväntad mens den 23 sep. Äl var den 9:e enligt min app. Så det behöver ej stämma. Låg den 5 & 6 sep. Så det kanske inte ens tagit sig. Detta blir mitt fjärde barn om det tagit sig :) Jag är 31 år gammal.