• Anonym (Nyplussad)

BF September 2016

Hej!,

Startar en tråd för oss nyplussade som kommer ha BF i September 2016. Hoppas vi kan följas åt under denna omvälvande  och spännande tid.

Jag bor i Stockholm och plussade igår, och har enligt beräkningar BF 1 September.  
    Jag har en dotter på 1,5 år sedan tidigare.

Ser fram emot att lära känna flera härliga blivande septembermammor.

Trevlig Helg, och GRATTIS till Plus

Än så länge anonym, men presenterar mig bättre längre fram!!

• Svar på tråden BF September 2016
  • 059
    That is life skrev 2016-01-07 20:11:52 följande:
    Pm:a din e-mailadress så bjuder jag in :)
    Har skickat meddelande till dig! :)
  • Glöd100

Jag är gärna med på facebook, men är det verkligen helt säkert att ingen annan kan se? Aldrig varit med i nån privat grupp förut..

• Ems85
    Glöd100 skrev 2016-01-08 22:41:17 följande:

Jag är gärna med på facebook, men är det verkligen helt säkert att ingen annan kan se? Aldrig varit med i nån privat grupp förut..

Ingen kan se att gruppen finns ens, den är inte sökbar och ingen annan än medlemmar i gruppen kan se att du är med där. Haka på :)
  • elinme

Ejoma skrev 2016-01-04 11:59:36 följande:

Pratade med mvc idag och har första mötet den 13/1 (:

Åh vart bor du?? Är i exakt samma situation, fast är 22 år,blir 23 i april! :)
  • Glöd100

Dethär här med att skicka meddelande funkar inte för mig. Har försökt 4 ggr och det stänger bara ner! Nån bugg troligtvis..

Kan inte nån skriva till mig så jag kan skicka mailadress o få vara med på facebook? :)

• Ems85
    Glöd100 skrev 2016-01-09 23:32:15 följande:

Dethär här med att skicka meddelande funkar inte för mig. Har försökt 4 ggr och det stänger bara ner! Nån bugg troligtvis..

Kan inte nån skriva till mig så jag kan skicka mailadress o få vara med på facebook? :)

Självklart. Men då måste jag ha din mejladress :)
  • Ems85
    Glöd100 skrev 2016-01-09 23:32:15 följande:

Sorry, missuppfattade. Jag skickar pm till dig så får vi se om du kan svara på det.
  • Thyran

Hej!

Jag väntar mitt första barn 10/9 2016. 

Plussade i fredags 8/1, gjorde om testet sent på lördagkväll och då gav det inget utslag/plus. Vaknade på söndagmorgon och då var det ett plus på den stickan som kvällen inte visat plus. Måste tagit minst en timme att ge utslag.

=)

Svar på tråden BF September 2016