• Anonym (Nyplussad)

BF September 2016

Hej!,

Startar en tråd för oss nyplussade som kommer ha BF i September 2016. Hoppas vi kan följas åt under denna omvälvande  och spännande tid.

Jag bor i Stockholm och plussade igår, och har enligt beräkningar BF 1 September.  
    Jag har en dotter på 1,5 år sedan tidigare.

Ser fram emot att lära känna flera härliga blivande septembermammor.

Trevlig Helg, och GRATTIS till Plus

Än så länge anonym, men presenterar mig bättre längre fram!!

• Svar på tråden BF September 2016
  • Lillafamiljen78
    Ems85 skrev 2016-01-07 16:04:28 följande:

Vet inte om ni tycker det är för tidigt men vad säger ni om att skapa en hemlig fbgrupp för oss som ska ha i September?

Jag är med i en grupp för sonen som startades upp här. Så mycket roligare att följas åt så.

????
  • Ems85

Om ingen annan känner sig manad att ta på sig uppdraget så kan jag se om jag kan klura ut hur man gör senare :)

• Ems85
    Lillafamiljen78 skrev 2016-01-07 17:40:39 följande:

Haha gjorde en tumme upp inte massa frågetecken ;)

Haha, tyckte jag formulera mig hyfsat ändå. :)
  • PellNiss

Problemet med en hemlig grupp är bara att man inte får upp den när man söker utan man måste bli inbjuden av den som skapade gruppen eller någon som är med i den. Så för oss som inte skapar gruppen blir det svårt att gå med. Men annars gillar jag idéen :)

• Anonym (Anna)

Jag kan fixa en :) Vilket namn ska det vara på gruppen?

Jag kan offentliggöra vem jag är och då kan ni pm:a  era emailadress till mig och så lägger jag in dem. För man borde kunna bjuda in allt eftersom eller hur?

• Fnorfen

Var till bm idag och pratade av mig lite. Hon är toppen, vi hade henne vid MA oxå. Tagit lite prover och lämnat urinprov för att utesluta uvi. Känns som att det går vägen denna gång. Så jag hoppas verkligen det. Grupp lät bra, men är tyvärr inte med på Facebook. Men jag hänger gärna kvar här till i september :)

• pannkakan87
    Anonym (Anna) skrev 2016-01-07 18:57:06 följande:

Jag kan fixa en :) Vilket namn ska det vara på gruppen?

Jag kan offentliggöra vem jag är och då kan ni pm:a  era emailadress till mig och så lägger jag in dem. För man borde kunna bjuda in allt eftersom eller hur?

Låter bra om det känns ok för dej förstås:)
Svar på tråden BF September 2016