• Anonym (Nyplussad)

BF September 2016

Hej!,

Startar en tråd för oss nyplussade som kommer ha BF i September 2016. Hoppas vi kan följas åt under denna omvälvande  och spännande tid.

Jag bor i Stockholm och plussade igår, och har enligt beräkningar BF 1 September.  
    Jag har en dotter på 1,5 år sedan tidigare.

Ser fram emot att lära känna flera härliga blivande septembermammor.

Trevlig Helg, och GRATTIS till Plus

Än så länge anonym, men presenterar mig bättre längre fram!!

• Svar på tråden BF September 2016
  • Jessicaa_85

Hoppar in här jag oxå :) vecka 8+6 idag :) mår helt fruktansvärt och är mest sängliggande med massor av kräkningar men vad gör man inte för en liten bebis :)

• Anonym (Js)

Hej! Gravid i v9+4 sett hjärtaktivitet och fosterrörelse i v9. Mår bättre nu än innan jag blev gravid?? Hur går det för er andra?

• pannkakan87

Det går bra här med :) fick se lille plutten på vul förra veckan (9+2) låg och sprattlade.. :) och idag är jag i 10+1 så går in i vecka 12 på söndag. 

• Jd1984

Mår riktigt dåligt och min tredje vecka som sjukskriven. Kräks trots att jag fått piller. Någon från Gbg som har bf runt sep? Finns det någon grupp på Facebook?

• Ilo
    Jd1984 skrev 2016-02-08 10:12:20 följande:

Mår riktigt dåligt och min tredje vecka som sjukskriven. Kräks trots att jag fått piller. Någon från Gbg som har bf runt sep? Finns det någon grupp på Facebook?

Jag bor i gbg, BF 3 sep. Vet ej om det finns fb grupp dock..
  • Lyckobarnet

Hej! Vad roligt att se så många september mammor. Vi väntar vårat första baen 2 september, vilket ska bli så spännande själv har jag mått superbra under hela tiden. Någon som bor i Västmanland här?

• SabiinaL

Hej på er allihop! Jag hoppar in här... ;) Jag är gravid i vecka 11 (10+2) och är beräknad till den 16 September. Jag och min sambo väntar vårt första barn. Samtidigt som man är väldigt nervös så känns det ju så himla kul!

Men jag har en fråga, jag fick gå på ett tidigt ultraljud för att ta reda på vilken vecka jag var i. Vilket visade sig vara vecka 8 (7+0), för att sen varken höra av barnmorskan mer eller få gå på något ler ultraljud från i vecka 21.... Jag tycker att det tycker otroligt konstigt & länge, det tyckte öven sambons mamma som själv fått barn nyligen också. Att inte få se bebisen från i vecka 6 igen? Första ultraljudet såg vi liksom ingenting.... Vi hörde hjärtat och bara det var såklart helt otroligt och underbart. MEN, man vill såklart efter vecka 12 ändå kolla så att allting fortfarande är okej med liten och sådär... Eller är det bara jag....?

• Gravidsmurfan

Jag är i v 12+4 men ultraljudet visade 11+3, så lite felmarginal finns det nog. Men det var ju 3 veckor. Jag skulle söka en privatklinik för ultraljud, det gjorde vi och fick tid snabbt???? Lycka till!

• EriikaPersson

Bf 16 September 2016. Så skönt att hitta så många framtida september mammor! Någon mer som bor utomlands men funderat på att föda i Sverige?

• albedo
    Jd1984 skrev 2016-02-05 12:17:55 följande:

Någon som har bf sep 2016 som är från Gbg?

Jag! =)
Svar på tråden BF September 2016